نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۷

پخش تریلر زمان عرضه Lords of the Fallen برای نمایش جهان بازی و مبارزات

استودیو Hexworks و شرکت CI Games تریلر جدیدی از Lords of the Fallen را در آستانه انتشار بازی پخش کردند.

بازی Lords of the Fallen با نمایش‌های پیشین نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Hexworks و شرکت CI Games تریلر زمان عرضه این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولز-لایک را پیش از انتشار با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این تریلر نگاهی اجمالی به جنبه‌های مختلف بازی ازجمله گیم‌پلی، محیط‌ها و جلوه‌های بصری دارد و شما می‌توانید در ادامه مطلب به تماشای آن بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان بازی Lords of the Fallen در ۱۰۰۰ سال بعد رخ می‌دهد که بازیکن‌ها باید برای جلوگیری از بازگشت اهریمنی ازگوربرخاسته با نام آدیر، به شوالیه‌های تاریکی ملحق شوند. درمجموع پنج چراغ فاسد در بازی وجود دارد که گیمرها وظیفه پاکسازی آن‌ها را برعهده خواهند داشت. در طول این ماجراجویی با شخصیت‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که برخی از آن‌ها با شما همراه می‌شوند یا بازیکن‌های دیگر را برای رویدادهای کو-آپ احضار می‌کنند.

استودیو هکس‌ورکس اخیرا از نحوه استفاده بازی از ویژگی‌های کنترلر DualSense پلی استیشن 5 رونمایی کرد. گیمرها در طول بازی بسته به نوع سلاح تجربه متفاوتی از تریگرهای تطبیقی دوال‌سنس خواهند داشت. به بیان بهتر، وزن سلاح مورد استفاده با میزان مقاومت تریگرها رابطه مستقیم دارد. بازی Lords of the Fallen از سایر قابلیت‌های دوال‌سنس نظیر بازخوردهای لمسی و اسپیکرها نیز برای ارائه یک تجربه منحصربه‌فرد استفاده می‌کند.

بازی Lords of the Fallen در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی نقش‌آفرینی در کنسول‌های نسل ۹ با رزولوشن 1440p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. استودیو هکس‌ورکس در نظر دارد تا محتوای پس از عرضه بازی لردز آو د فالن را براساس بازخوردهای طرفدارها بسازد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده