نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر نسخه دمو بازی Ghostrunner 2 برای نمایش تحسین منتقدها

شرکت 505 Games و استودیو One More Level تریلر جدید نسخه دمو بازی Ghostrunner 2 را پخش کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت 505 Games و استودیو One More Level تریلر نمرات بازی Ghostrunner 2 را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این تریلر تحسین منتقدها از نسخه دمو گوست‌رانر ۲ را نشان می‌دهد که اخیرا برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شد.

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه دمو به‌سراغ بخش‌های آغازین بازی Ghostrunner 2 می‌رود که جک، قهرمان داستان یک سال پس از وقایع نسخه اول از برج دارما خارج می‌شود تا به مبارزه با فرقه جدیدی بپردازد. جک پس از ردیابی میترا با موتور سیکلت از میان تونل‌ها مختلف و دروازه‌های نهایی عبور می‌کند تا به بیرون برسد. هنوز معلوم نیست که چه چیزی انتظار جک را می‌کشد، اما توسعه‌دهندگان خاطر نشان کردند که باید منتظر کاوش در جهان خارج از برج دارما بود.

جک درکنار موتورسواری می‌تواند از توانایی‌های جدیدی نظیر شوریکن‌ها برای ازبین‌بردن بشکه‌های انفجاری و نابودی دشمنان از راه دور استفاده کند. مکانیک‌های جدیدی نیز در بازی Ghostrunner 2 گنجانده شده است که راه‌های بیشتری برای مبارزه را در اختیار گیمرها می‌گذارد. این بازی نسبت‌به نسخه اول تغییرات زیادی داشته است که از میان آن‌ها می‌توان به باس فایت‌های درگیرکننده‌تر، سیستم پیشرفت اصلاح‌شده و دشمنان تازه اشاره کرد.

بازی Ghostrunner 2 برای انتشار در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۲ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است، اما خریداران نسخه بروتال می‌توانند ۲ روز زودتر به تجربه بازی بپردازند. سیزن پس گوست‌رانر ۲ به‌شکل جداگانه با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و شامل یک حالت تازه و چهار بسته لوازم تزئینی محتوی پوسته شمشیر و پوسته موتور سیکلت می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده