نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

معرفی فصل پنجم بازی Halo Infinite؛ اضافه شدن دو نقشه و یک حالت جدید

استودیو ۳۴۳ اینداستریز از فصل پنجم بخش چندنفره بازی Halo Infinite با نام Reckoning با انتشار یک تریلر رسما رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، از فصل جدید بخش چندنفره بازی Halo Infinite رسما رونمایی شد. مایکروسافت و ۳۴۳ اینداستریز به‌تازگی از فصل پنجم بازی هیلو اینفینیت با انتشار یک تریلر رسما رونمایی کردند که این فصل قرار است Reckoning نام داشته باشد که در آن شاهد بتل پس، لباس و اسکین اسلحه جدید با طرح فلاد خواهیم بود. همچنین در فصل پنجم بازی Halo Infinite می‌توانیم منتظر دو نقشه جدید به‌نام Prism و Forbidden هم باشیم.

آپدیت فصل پنجم بخش چندنفره بازی Halo Infinite با نام Reckoning در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه فصل پنجم بازی هیلو اینفینیت را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نقشه Prism درواقع یک غار با کریستال‌های نیدلر است که در آن بازیکنان می‌توانند با تیراندازی به آن باعث انفجار و کشتن دشمنان خود شوند. نقشه Forbidden یک نقشه با فضای باز و چندین پل معلق در هوا و متصل به هم است. همچنین حالت Extraction از بازی Halo 4 در فصل پنجم بازی Halo Infinite باز خواهد گشت و Forge AI به Custom Games اضافه خواهد شد. 

همچنین حالا بازیکنانی که زمان خود را در Custom Games Browser سپری می‌کنند می‌توانند Battle Pass XP دریافت کنند. از دیگر موارد جدید می‌توان به لباس آرمور Infinite Mark VI به‌عنوان جایزه Hero Rank و غیره اشاره کرد. درنهایت هم Firefight به‌عنوان یکی از بخش‌های King of the Hill در این فصل اضافه خواهد شد. اطلاعات بیشتر از فصل پنجم بخش چندنفره بازی Halo Infinite به‌زودی منتشر خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده