// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۱

عرضه بازی Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs برای کامپیوتر و کنسول‌ها

شرکت باندای نامکو اعلام کرد که بازی Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

سال ۲۰۲۰، بازی Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs برای پلتفرم گوگل استدیا عرضه شد و در جریان آن شاهد یک تجربه بتل رویال از مجموعه Pac Man بودیم. این در حالی است که با غیرفعال شدن پلتفرم استدیا این بازی از دسترس کاربران خرج شد.

حال شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کرده است که Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs برای کامپیوتر و سایر کنسول‌های بازی هم عرضه خواهد شد. به‌عبارتی کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ قادر به تجربه نسخه بهبود یافته این بازی خواهند بود. Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs از نظر بصری بهبود یافته و حالت‌های جدیدی هم به این بازی بتل رویال اضافه شده است.

از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به نسخه کامپیوتر و کنسولی هم می‌توان به گزینه‌های شخصی‌سازی و موسیقی جدید اشاره کرد. در Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs بازیکنان باید با یکدیگر وارد رقابت شده و یکدیگر را از بین ببرند. شخصی که به‌عنوان آخرین Pac در زمین مسابقه باقی بماند، به‌عنوان Chmp Champ انتخاب می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که جدا از حات Elimination، بازیکنان در حالت Ranked هم می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده