نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷

به‌روزرسانی Starfield با تمرکز روی تنظیم میدان دید و رفع ایرادها

جدیدترین به‌روزرسانی Starfield درکنار بهبود عملکرد و افزایش ثبات امکان تنظیم میدان دید را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

شاید Starfield پایدارترین بازی بتسدا تا به امروز باشد، اما نمی‌توان گفت که این محصول کاملا عاری از هرگونه مشکل فنی است. تاکنون گزارش‌هایی مبنی‌بر مواجهه بازیکن‌ها با برخی از باگ‌ها در مأموریت‌های خاص و مشکلات عملکردی منتشر شده است، اما در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آپدیت جدیدی برای رفع ایرادها در دسترس قرار گرفته است.

آپدیت ۱.۷.۳۶ اخیرا برای ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شد. این بسته به‌روزرسانی کوچک یک نوار لغزنده میدان دید (FOV) را به بازی Starfield اضافه می‌کند تا بازیکن‌ها بتوانند میدان دید جانبی خود را در حالت اول-شخص و سوم-شخص تنظیم کنند. این پچ باعث بهبود عملکرد بازی هنگام استفاده از پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc می‌شود. این به‌روزرسانی یکی از مشکلات پیشرفت را نیز برطرف می‌کند که در مأموریت Echoes of the Past رخ می‌داد.

بازی Starfield درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. تعداد بازیکن‌های این بازی تنها در عرض چند هفته اول پس از عرضه از ۱۰ میلیون فراتر رفت. استقبال پرشکوه گیمرها از استارفیلد باعث شد که این بازی سریع‌ترین فروش در میان مجموعه بازی‌های جدید در اروپا را داشته باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده