// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی جدید The Thaumaturge از ناشر Frostpunk

شرکت لهستانی 11bit با پخش تریلر گیم‌پلی The Thaumaturge اعلام کرد که این بازی جدید را در چه تاریخی به‌دست گیمرها می‌رساند.

به‌لطف ساخت و انتشار بازی This War of Mine و بازی Frostpunk، اعضای تیم لهستانی 11bit studios طی سال‌ها موفق به جلب توجه بازیکن‌ها و رسانه‌ها شدند. حالا این شرکت اعلام کرده است که بازی جدید The Thaumaturge، اثر استودیو لهستانی Fool’s Theory را در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) روی کامپیوتر منتشر می‌کند. سپس این ویدیوگیم طی اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم عرضه خواهد شد.

داستان بازی نقش‌آفرینی (RPG) جدید استودیو Fool’s Theory که The Thaumaturge نام دارد با تمرکز روی ویکتور شولزکی (Wiktor Szulski) جلو می‌رود؛ شخصیتی که توانایی نگاه انداختن عمیق به روح هر انسان را دارد و البته هر از چند وقت یک بار باید دست خود را به خون آلوده کند. در ادامه می‌توانید مشغول تماشای تریلر گیم‌پلی بازی The Thaumaturge با محوریت اعلام تاریخ انتشار نسخه PC شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید از امروز تا ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) به تجربه‌ی دمو The Thaumaturge در استیم بپردازید تا افتتاحیه‌ی داستان ویکتور را تجربه کنید. چون این یکی از دموهای انتخاب‌شده برای Steam Next Fest شرکت ولو است. البته نسخه‌ی کامپیوتر این بازی جدید علاوه‌بر استیم در فروشگاه‌های دیجیتالی GOG و اپیک گیمز استور هم منتشر می‌شود.

همان‌طور که در تریلر دیدیم، شخصیت اصلی بازی به قدرت‌های ماورایی دسترسی دارد. او با گذر زمان می‌تواند هم توانایی‌های خود را بیشتر کند و هم میزان خطرناکی موجوداتی را افزایش دهد که در کنترل او هستند. بااین‌حال تیم سازنده می‌گوید که هم ویکتور و هم بازیکن باید به این نکته دقت کنند که مرز بین استفاده از این قدرت‌ها و دیوانگی، باریک به نظر می‌رسد.

داستان بازی در سال ۱۹۰۵ میلادی و در شهر ورشو کشور لهستان جریان دارد. ویکتور پس از مدت‌ها به این شهر بازگشته است و متوجه تغییرات زیادی در نقاط گوناگون آن می‌شود. درحالی‌که زیبایی‌ها و جلوه‌های تمدن در شهر گسترش یافته‌اند، این جامعه‌ی چندفرهنگی با مشکلاتی روبه‌رو شده است؛ مشکلاتی مثل تضاد داشتن خواسته‌های بسیاری از افراد مختلف. همین مسئله باعث رشد جرم و جنایت در شهر می‌شود.

مردم با Salutorها نیز دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ شیاطینی که خوراک‌شان چیزی نیست ضعف‌های انسان‌ها. فقط Thaumaturgeها توانایی کنترل آن‌ها را دارند. در نتیجه ویکتور به‌عنوان شخصی که از پس این شیاطین برمی‌آید، باید به سراغ خلافکارهای خیابانی و هر شخص خشن برود. زیرا Salutorها به‌سادگی از پس کنترل این نوع از آدم‌ها برمی‌آیند. البته که Thaumaturgeهای پلیدی هم وجود دارند که با کنترل Salutorها و گرفتار کردن برخی از آدم‌ها به کمک آن‌ها می‌خواهند اهداف خود را جلو ببرند.

تصویر گیم پلی بازی The Thaumaturge، محصول شرکت لهستانی ۱۱ بیت و استودیو Fool's Theory

استودیو Fool's Theory از سال ۲۰۱۸ میلادی به‌صورت جدی فعالیت را شروع کرد و اکنون حدود ۶۰ کارمند دارد. Divinity: Original Sin II به همراه دی‌ال‌سی‌های آن، Outriders و بالدرز گیت 3 بازی‌هایی هستند که بازی‌سازهای Fool's Theory در قالب تیم پشتیبان به سازندگان آن‌ها کمک کردند. این استودیو سابقه‌ی ساخت بازی Seven: The Days Long Gone را هم دارد.

Fool's Theory از حدود دو سال قبل وارد همکاری با 11bit studios شد. حالا باید صبر کرد و دید که بازی The Thaumaturge به‌عنوان نتیجه‌ی این همکاری، چه تجربه‌ای را به بازیکن‌ها ارائه خواهد داد.


منبع 11 bit studios
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده