نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱

تریلرهای فصل ۶ بازی Battlefield 2042 با تمرکز روی نقشه و محتویات تازه

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو دایس تریلرهای جدیدی از بازی Battlefield 2042 پخش کردند که نقشه Redacted و گیم‌پلی فصل ۶ را نشان می‌دهند.

بازی Battlefield 2042 پس از شروع ناامیدکننده اولیه هرگز نتوانست نظر بازیکن‌های زیادی را پس از بهبودهای بعدی جلب کند، اما استودیو DICE کماکان به ارائه محتویات بیشتر با انتشار به‌روزرسانی‌های منظم ادامه می‌دهد. فصل ۶ بتلفیلد ۲۰۴۲ تحت عنوان Dark Creations در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۳) از راه می‌رسد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت الکترونیک آرتز تریلرهای جدیدی از این فصل را پخش کرده است.

طرفدارها در فصل ۶ بازی Battlefield 2042 باید منتظر نقشه جدیدی با نام Redacted باشند. این نقشه که در یک تأسیسات زیرزمینی مخفی در اسکاتلند واقع شده است، دارای محیط‌های سرپوشیده برای نبردهای نزدیک و تیراندازی‌های پُرتنش خواهد بود. این فصل مانند همیشه با یک بتل پس همراه خواهد بود که دارای ۱۰۰ سطح است. ۷۰ سطح از این Battle Pass تنها در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و کاربران عادی تنها به ۳۰ سطح دسترسی دارند.

بتل پس فصل ۶ بازی Battlefield 2042 پوسته‌های منحصربه‌فردی را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد. بازیکن‌ها می‌توانند انتظار سلاح‌ها، ابزارها و وسیله نقلیه جدیدی را نیز داشته باشند. فصل ششم به‌شکل رایگان در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۴ مهر (۱۲ تا ۱۶ اکتبر) در اختیار همه طرفدارها قرار می‌گیرد. بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.

تریلر گیم‌پلی فصل ۶ بتلفیلد ۲۰۴۲ | دانلود ویدیو از آپارات

تریلر نقشه Redacted | دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده