نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۲

احتمال انتشار جزئیات بیشتر از Silent Hill 2 Remake در آینده نزدیک

به‌روزرسانی‌های متعدد صفحه استیم Silent Hill 2 Remake احتمالا به انتشار جزئیات بیشتری از بازی در آینده نه‌چندان دور اشاره دارد.

بازی Silent Hill 2 Remake از زمان معرفی در سال گذشته در سکوت خبری فرو رفت و طرفدارها بی‌صبرانه در انتظار ارائه جزئیات بیشتری از این بازسازی ترسناک بقامحور هستند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Konami و استودیو Bloober Team احتمالا به‌زودی اطلاعات جدیدی از ریمیک سایلنت هیل ۲ را منتشر می‌کنند.

حداقل این موردی است که براساس فعالیت‌های اخیر صفحه استیم بازی Silent Hill 2 Remake استنباط می‌شود که با استناد به وب‌سایت SteamDB در طول چند هفته گذشته میزبان چندین به‌روزرسانی بوده است. با اینکه این مورد به‌خودی خود چیزی را اثبات نمی‌کند، اما ماهیت به‌روزرسانی‌ها جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

صفحه استیم بازی Silent Hill 2 Remake با برچسب‌های بخش پشتیبانی، چند زبان و اچیومنت‌ها به‌روزرسانی شده است. این احتمالا نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان صفحه استیم ریمیک سایلنت هیل ۲ را برای نمایش بازی آماده می‌کنند؛ هرچند این مورد تابه‌حال به‌شکل رسمی از سوی استودیو بلوبر تیم یا شرکت کونامی تأیید نشده است.

سال گذشته استودیو Bloober Team چندین مرتبه اعلام کرد که بازی Silent Hill 2 Remake در مراحل نهایی توسعه به‌سر می‌برد و بسیاری از طرفدارها را به این باور رساند که احتمالا زمان زیادی به عرضه بازی باقی نمانده است. هنوز معلوم نیست که آیا شرکت کونامی می‌خواهد زمان انتشار این ریمیک را در آینده نزدیک مشخص کند یا خیر.

طرفدارهای مجموعه سایلنت هیل تا زمان انتشار Silent Hill 2 Remake می‌توانند به‌سراغ بازی Silent Hill: Ascension بروند که برای انتشار در ساعت ۴:۳۰ بامداد چهارشنبه، ۱۰ آبان به‌وقت ایران برنامه‌ریزی شده است. این بازی روی ماجرای چندین کاراکتر در مکان‌های متفاوت تمرکز می‌کند که با انواع تهدیدهای مواجه می‌شوند. این بازی امکان تعیین سرنوشت هر یک از این کاراکترها با تصمیمات جمعی را برای جامعه کاربران فراهم می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده