// شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷

تعدیل نیرو استودیو تل‌تیل گیمز به خاطر شرایط فعلی بازار

استودیو تل‌تیل گیمز با تایید خبر اخراج برخی از کارمندان خود، اعلام کرد بازی The Wolf Among Us 2 همچنان در حال توسعه است.

استودیو تل‌تیل گیمز در سال‌های اخیر روند مثبتی داشته است. پس از تعطیلی استودیو در سال ۲۰۱۸، آن‌ها سال بعد دارایی‌های باقی‌مانده خود را خریداری کردند و دوباره احیا شدند. اما متاسفانه در همین دوران جدید هم این سازنده در حال تجربه کردن اتفاقات تلخی است. اخیرا صنعت ویدیوگیم با تعدیل نیروهای متفاوتی رو‌به‌رو بوده است. شرکت‌هایی مثل اپیک گیمز، Creative Assembly، تیم۱۷، ناتی داگ و کریستال داینامیکس اتفاقات مشابهی را تجربه کردند. اکنون تل‌تیل گیمز هم به این فهرست پیوسته است.

این استودیو در توییتر با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «به خاطر شرایط فعلی بازار، متاسفانه به‌تازگی برخی از کارمندان خود را اخراج کردیم. ما به‌راحتی این تصمیم را اتخاذ نکردیم. تعهد ما به داستان‌سرایی و یافتن روش‌های جدید برای این کار ادامه دارد. از فداکاری همگان در این روند تشکر می‌کنیم و در تلاش هستیم تا از افراد تحت تاثیر قرارگرفته، پشتیبانی کنیم».

این استودیو همچنین تایید کرد The Wolf Among Us 2 همچنان در حال توسعه است، اما جزئیات بیشتری اعلام نکرد: «تمامی پروژه‌های در دست ساخت، همچنان در حال تولید هستند و در حال حاضر هیچ صحبت دیگری در این خصوص نداریم».

قبلا اعلام شده بود بازی مدنظر تا سال ۲۰۲۴ تأخیر خورده که بیشتر به خاطر تغییر موتور توسعه از آنریل انجین ۴ به آنریل انجین ۵ بود. این استودیو در هفته‌های اخیر تمامی اپیزودهای بازی The Expanse - A Telltale Series را با همکاری استودیو دک ناین منتشر کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده