نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸

تاریخ انتشار بازی Silent Hill: Ascension رسما اعلام شد

شرکت‌های Genvid Entertainment و Konami از تاریخ انتشار بازی Silent Hill: Ascension برای اندروید، iOS و کامپیوتر پرده برداشتند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Silent Hill: Ascension برای انتشار در هالووین سال جاری در نظر گرفته شده است. تاریخ انتشار سایلنت هیل: اسنشن اخیرا در فروشگاه گوگل پلی فاش شد و اکنون شرکت‌های Genvid Entertainment و Konami رسما از عرضه این بازی تعاملی استریم-محور در تاریخ ۱۰ آبان (۳۱ اکتبر) خبر دادند.

بازی Silent Hill: Ascension رأس ساعت ۴:۳۰ بامداد چهارشنبه، ۱۰ آبان به‌وقت ایران در دسترس کاربران اندروید، iOS و کامپیوتر (ازطریق وب‌سایت Ascension.com) قرار می‌گیرد. پیش-ثبت‌نام برای برنامه پخش این بازی درحال‌حاضر در فروشگاه App Store و Google Play آغاز شده است. جزئیات بیشتری از بازی به‌زودی منتشر می‌شود.

بازی Silent Hill: Ascension روی ماجرای چندین کاراکتر مختلف در مکان‌های متفاوت تمرکز می‌کند که با انواع تهدیدهای منحصربه‌فرد مواجه می‌شوند. این بازی امکان تعیین سرنوشت هر یک از این کاراکترها با تصمیمات جمعی را برای جامعه کاربران فراهم می‌کند که بر نتیجه نهایی تأثیر می‌گذارد. طبق اعلام کونامی، «حتی سازندگان پروژه نیز نمی‌دانند که سایلنت هیل اسنشن چگونه به پایان می‌رسد» و تمرکز اصلی روی داستان‌سرایی تعاملی است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده