نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷

سرعت فروش سایبرپانک 2077 بیشتر از ویچر 3 است

استودیو CD Projekt RED تأیید کرد که مجموع فروش بازی Cyberpunk 2077 و سه‌گانه The Witcher از ۱۰۰ میلیون نسخه فراتر رفته است.

بازی‌های The Witcher و Cyberpunk دو مجموعه بزرگ سی‌دی پراجکت به‌حساب می‌آیند که فروش بالایی دارند. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده آمار جدیدی از فروش این دو مجموعه را اعلام کرد.

استودیو CD Projekt RED اخیرا در جریان کنفرانس با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که مجموع فروش بازی Cyberpunk 2077 و سه‌گانه The Witcher از مرز ۱۰۰ میلیون نسخه فراتر رفته است. البته این آمار تنها شامل سه نسخه اصلی مجموعه ویچر است و میزان فروش بازی Thronebreaker: The Witcher Tales در این آمار لحاظ نشده است.

سی‌دی پراجکت اعلام کرد که بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ درحال‌حاضر بیش از ۲۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. بسته الحاقی اخیرا انتشاریافته Phantom Liberty نیز در نخستین هفته عرضه ۳ میلیون نسخه فروش داشت. اوایل سال جاری توسعه‌دهندگان اظهار داشتند که بازی The Witcher 3 بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروخته است. در این بین سی‌دی پراجکت تاکید کرد که فروش سایبرپانک 2077 بسیار سریع‌تر از فروش ویچر 3 به ۲۵ میلیون نسخه رسید.

در آینده نسخه‌های جدیدی از هر دو مجموعه Cyberpunk و The Witcher عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر توسعه نسخه بعدی ویچر آغاز شده است و یک بازسازی از اولین نسخه مجموعه با همکاری استودیو Fool’s Theory در دست توسعه قرار دارد. درعین‌حال دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز وارد مراحل اولیه توسعه شده است.


منبع VGC GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده