نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱

هیتمن به موبایل‌ها می‌آید؛ رونمایی از بازی Hitman: Blood Money – Reprisal

شرکت IO Interactive در ۲۵امین سالگرد مجموعه هیتمن از بازی Hitman: Blood Money – Reprisal برای اندروید، iOS و نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

درحالی‌که مجموعه بازی‌های هیتمن در حال استراحت است، شرکت IO Interactive روی پروژه‌های دیگری تمرکز کرده است. بااین‌حال شرکت آی‌او اینتراکتیو در بیست‌وپنجمین سالگرد هیتمن از فرصت استفاده کرد و از بازگشت یکی از نسخه‌های قبلی مجموعه خبر داد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده با پخش تریلر جدیدی از بازی Hitman: Blood Money – Reprisal برای نینتندو سوییچ، اندروید و iOS رونمایی کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hitman: Blood Money – Reprisal توسط استودیو Feral Interactive توسعه یافته است و به‌عنوان نسخه «احیاشده» Blood Money، چهارمین شماره از بازی‌های هیتمن معرفی می‌شود که در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. توسعه‌دهندگان از Reprisal به‌عنوان یک «بازسازی جامع» از بازی اصلی یاد می‌کنند که پیشرفت‌های زیادی ازجمله مینی-مپ تازه، راه‌یابی حالت Instinct و چندین بهبود گیم‌پلی برگرفته از نسخه‌های بعدی مجموعه داشته است.

بازی Hitman: Blood Money – Reprisal برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و نینتندو سوییچ مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و دارای یک رابط کاربری مخصوص صفحه نمایش لمسی کاملا قابل تنظیم و پشتیبانی از کنترلرها خواهد بود. علاوه‌براین شرکت IO Interactive پشتیبانی این ویدیوگیم از ماوس و کیبورد را نیز تأیید کرده است. کاربران اندروید و iOS باید در پاییز سال جاری و کاربران نینتندو سوییچ باید در زمستان امسال منتظر تجربه بازی باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده