نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۴

رونمایی مایکروسافت از کنترلر Gold Shadow ایکس باکس

کنترل جدید Gold Shadow Special Edition جدیدترین دسته‌ی رونمایی شده توسط مایکروسافت برای کنسول‌های ایکس باکس است که با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود.

مایکروسافت از جدیدترین کنترلر ایکس باکس با نام Gold Shadow Special Edition رونمایی کرده که براساس توضیحات این شرکت، «ادای احترامی به طراحی محبوب سری Shadow ایکس باکس وان است.» این کنترلر از یک روکش طلایی به مشکی متالیک با ظاهری جذاب برخوردار است که به جز روکش بالایی و کلیدهای D-Pad، سایر قسمت‌های آن به رنگ مشکی طراحی شده تا رنگ طلایی آن ظاهر درخشانی به خود بگیرد.

کنترلر Gold Shadow Special Edition ازطریق بلوتوث و Xbox Wireless قابلیت اتصال به کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و گوشی‌های موبایل را دارد.

Gold Shadow Special Edition Xbox controller

شرکت مایکروسافت از آغاز سال ۲۰۲۳ تاکنون حداقل از ۸ رنگ بندی جدید کنترلرهای ایکس باکس رونمایی کرده است. در ماه فوریه کنترلر آبی – بنفش Stellar Shift معرفی شد و بعد از آن طراحی Velocity Green آن را داشتیم که در ماه مارس به بازار عرضه شد. همچنین در این ماه نسخه قرمز و آبی رنگ کنترلر Xbox Elite Series 2 معرفی شد.

مایکروسافت در ماه می از کنترلر Sunkissed Vibes با مضامین گلبهی و آبی پاستیلی رونمایی کرد و در ماه ژوئن نیز نسخه لیمیتد ادیشن بازی Starfield را مشاهده کردیم. بعد از این موارد، در ماه اوت کنترلر Stormcloud Vapor Xbox Series X/S و در ماه سپتامبر مدل Astral Purple معرفی و به بازار عرضه شد.

کنترلر جدید Gold Shadow Special Edition Xbox

سری جدید کنترلرهای ایکس باکس با قابلیت‌های بهبود یافته فناوری بازخورد لمسی، یک شتاب سنج، بلندگوها و باتری‌های شارژی و قابل تعویض عرضه می‌شوند. این کنترلر با اسم رمز Sebile ماه گذشته در مدارکی که توسط مایکروسافت در دادگاه ارائه می‌شد به‌صورت تصادفی فاش شد که به همراه آن به نقشه راه معرفی محصولات این شرکت تا سال ۲۰۳۰ اشاره شده بود.

در این برنامه، به توسعه‌ی یک کنسول میان نسلی پرداخته شده بود که به‌گفته مایکروسافت، با یک کنترلر «کاملاً جدید و فراگیرتر» مجهز خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده