نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷

عرضه نسخه PS5 بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition در دو دیسک

بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition به ۱۲۱ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در پلی استیشن 5 نیاز دارد و در ۲ دیسک عرضه می‌شود.

استودیو گوریلا گیمز و شرکت سونی اخیرا از نسخه Complete Edition بازی Horizon Forbidden West رونمایی کردند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز سال آینده در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد، اما پیش از آن به کنسول پلی استیشن 5 راه می‌یابد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این نسخه حجم زیادی دارد.

یک تصویر از پشت جعبه فیزیکی نسخه پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition توسط یکی از کاربران توئیتر با نام DoesItPlay1 به اشتراک گذاشته شده است که اطلاعات جالبی را فاش می‌کند. ظاهرا این نسخه به ۱۲۱ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد؛ به این معنا که روی دو دیسک بلوری عرضه می‌شود.

نظر به اینکه نسخه Complete Edition بازی Horizon Forbidden West شامل بازی پایه و بسته گسترش‌دهنده بزرگ Burning Shores است، جای تعجبی ندارد که این بازی دو دو دیسک عرضه شود. جالب اینکه این نخستین بازی پلی استیشن 5 خواهد بود که در دو دیسک عرضه می‌شود. البته طولی نخواهد کشید که Final Fantasy 7 نیز به این بازی ملحق شود. چراکه قسمت دوم سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی 7 برای انتشار در ماه فوریه روی دو دیسک برنامه‌ریزی شده است.

بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ (۶ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد و در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

باکس بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده