// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵

رونمایی از کاراکتر زن جدید بازی Alan Wake 2

از شخصیت جدید بازی Alan Wake 2 با نقش‌آفرینی جنینا گاوانکار رونمایی شده است.

بازی Alan Wake 2 تنها داستان این سری را به پیش نخواهد برد. زیرا در جهان مشترک رمدی رخ می‌دهد که هم کنترل و هم الن ویک جزئی از آن هستند. بازی جدید داستان این جهان را هم روایت می‌کند و حتی می‌تواند از برخی جهات زمینه‌ساز داستان بازی کنترل ۲ باشد. پس طبیعی است در این بازی شاهد جزئیات داستانی باشیم که با بازی شوتر سال ۲۰۱۹ ارتباط دارند.

اکنون استودیو رمدی از کاراکتر جدیدی با نام کیران استوز رونمایی کرده که نقش‌آفرینی آن برعهده جنینا گاوانکار است. ایشان سابقه کار به‌عنوان بازیگر در بازی Star Wars Battlefront 2 و بازی Forspoken را دارد. استوز یک نماینده اداره فدرال کنترل است که این اداره نقش مهمی در وقایع داستانی بازی Control داشت.

لینک دانلود از آپارات

به‌گفته‌ی رمدی، در جریان الن ویک ۲ مقر FBC به خاطر یک شرایط اضطراری درونی بسته شده که احتمالا مرتبط با وقایع بازی Control است. بنابراین استوز حمایت یا کمک چندانی ندارد. درعین‌حال ایشان خودش باید تصمیم بگیرد و ضمن کنترل هر رویداد فراطبیعی، باید کار درست را انجام دهد؛ تا از افرادی که به او نیاز دارند، محافظت کند.

بازی Alan Wake 2 در روز ۵ آبان (۲۷ اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی یک حالت عملکرد (اجرا به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه) روی PS5 و ایکس باکس سری ایکس دارد، اما Xbox Series S از دریافت چنین قابلیتی محروم مانده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده