نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰

تأخیر نسخه نینتندو سوییچ بازی Batman: Arkham Trilogy

شرکت برادران وارنر از تأخیر تقریبا دو ماهه نسخه نینتندو سوییچ بازی Batman: Arkham Trilogy خبر داد.

با اینکه اکثر بازی‌های سال جاری در زمان مقرر به‌دست گیمرها رسیدند، اما آثاری نیز با تأخیر مواجه شدند. برای مثال می‌توان به نسخه نینتندو سوییچ بازی Batman: Arkham Trilogy شرکت برادران وارنر اشاره کرد. این بازی در ابتدا برای انتشار در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) برنامه‌ریزی شده بود، اما به‌شکل غیرمنتظره تا ۱۰ آذر (۱ دسامبر) به تأخیر افتاد.

شرکت Warner Bros. Games با انتشار توئیت جدیدی در این‌باره اظهار داشت: «به زمان بیشتری نیاز داریم تا بهترین تجربه ممکن از بازی [Batman: Arkham Trilogy] را برای کاربران نینتندو سوییچ به ارمغان بیاوریم. از طرفداران عذرخواهی می‌کنیم که نمی‌توانند در زمان مقرر به تجربه این نسخه بپردازند. از شکیبایی شما سپاسگزاریم».

باتوجه‌به مقیاس پروژه قابل درک است که به زمان بیشتری برای بهینه‌سازی نیاز باشد. باعنایت‌به وضع نامطلوب نسخه نینتندو سوییچ بازی Mortal Kombat 1 ارائه زمان بیشتر به تیم توسعه احتمالا به صلاح همه خواهد بود.

استودیو Turn Me Up Games با سابقه کار روی نسخه نینتندو سوییچ بازی It Takes Two و بازی Borderlands Legendary Collection وظیفه پورت بازی Batman: Arkham Trilogy برای کنسول هیبریدی نینتندو را برعهده دارد. این کالکشن شامل بازی Batman: Arkham Asylum، بازی Batman: Arkham City و بازی Batman: Arkham Knight استودیو Rocksteady درکنار همه محتویات اضافی قابل دانلود آن‌ها است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده