نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

توسعه بازی مولتی‌پلیر The Last of Us احتمالا به حالت تعلیق درآمده است

رسانه کوتاکو با انتشار یک گزارش تازه ادعا کرد که بازی چندنفره The Last of Us به‌طور کامل لغو نشده است، اما در تعلیق به سر می‌برد.

به‌نظر می‌رسد که شاید هرگز بازی مولتی‌پلیر The Last of Us استودیو ناتی داگ روانه بازار نشود؛ یا حداقل نه به‌شکلی که توسعه‌دهندگان امیدوار به انتشارش بودند. در اوایل سال جاری گزارش شد که ابعاد تیم توسعه‌ی پروژه، پس از ارزیابی داخلی توسط سونی کاهش یافته است. حالا ممکن است این ویدیوگیم مولتی‌پلیر هیچ شانسی برای تکمیل توسعه نداشته باشد.

رسانه Kotaku اخیرا گزارش داد که استودیو Naughty Dog تا پایان ماه جاری «حداقل» تعداد ۲۵ کارمند قراردادی خود را اخراج خواهد کرد. این دسته از کارمندان به فهرست روبه رشد توسعه‌دهندگانی اضافه می‌شوند که در روزهای اخیر از کار برکنار شدند. با استناد به گزارش رسانه کوتاکو، با اینکه بازی چندنفره The Last of Us به‌طور کامل لغو نشده است، اما توسعه آن تقریبا به حالت تعلیق درآمده است. بنابراین قطعا این پروژه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

هنوز معلوم نیست که آیا ناتی داگ و سونی برای بازگرداندن بازی مولتی‌پلیر The Last of Us به یک روش متفاوت تلاش می‌کنند یا خیر. اما باتوجه‌به شواهد حداقل درحال‌حاضر بعید به‌نظر می‌رسد که این پروژه به سرانجام برسد و در دسترس گیمرها قرار بگیرد. ناتی داگ مدتی از این بازی به‌عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیو یاد می‌کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده