// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸

رونمایی از موج اول بازی های ایکس باکس گیم پس در اکتبر ۲۰۲۳

در ماه اکتبر ۲۰۲۳ چهار بازی شامل Forza Motorsport به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد.

اگر یکی از مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس هستید، می‌توانید در ماه اکتبر ۲۰۲۳ انتظار بازی‌های جذاب زیادی را داشته باشید. اخیرا شرکت مایکروسافت از موج اول آثار گیم پس در اکتبر امسال رونمایی کرده است که در بین آن‌ها بازی‌های موردانتظاری وجود دارند.

مهم‌ترین بازی این ماه Forza Motorsport، نسخه جدید ریسینگ شبیه‌ساز استودیو ترن ۱۰ است که مانند تمامی آثار فرست-پارتی ایکس باکس از روز عرضه روی گیم پس عرضه خواهد شد. این بازی در ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) برای ایکس باکس، پی‌سی و کلاد در دسترس قرار خواهد گرفت.

قبل از آن در ۱۲ مهر (۴ اکتبر) بازی Warhammer 40,000: Darktide، شوتر اول‌شخص کوآپ فت‌شارک روی کلاد و ایکس باکس سری ایکس | سری اس عرضه خواهد شد. این اثر از نوامبر گذشته روی گیم پس برای پی‌سی منتشر شده بود.

در ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) هم From Space، بازی اکشن کوآپ علمی-تخیلی استودیو Triangle برای کلاد، کنسول و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، روز ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) بازی Like A Dragon: Ishin! به گیم پس برای تمامی پلتفرم‌ها اضافه خواهد شد. گفتنی است امروز دو بازی Gotham Knights و The Lamplighters League هم روی این سرویس قرار گرفتند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده