// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲

علاقه خالق Gears of War به ریمستر شدن Unreal

کلیف بلزینسکی درباره برنامه‌های آینده احتمالی اپیک برای Unreal صحبت کرده است.

مجموعه Unreal یکی از بهترین شوترهای اول‌شخص تاریخ صنعت گیم است. اکنون به ادعای کلیف بلزینسکی، خالق سری Gears of War، ممکن است تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز برای این سری برنامه‌ای داشته باشد. بلزینسکی که سابقه کار به عنوان یک طراح روی آنریل، آنریل تورنمنت و دیگر دنباله‌های آن را دارد، درباره علاقه بازیکنان به ریمستر بازی سال ۱۹۹۸ سخن گفته است.

گفتگوها درباره ریمستر Unreal همین امسال شروع شد. استودیو نایت‌دایو که سابقه خوبی در به دست آوردن حقوق بازی‌های رهاشده و به‌روز کردن آنان دارد و اخیرا System Shock 2: Enhanced Edition را منتشر کرد. بلزینسکی با سوئینی ارتباط برقرار کرده تا این استودیو بازی نام‌برده را ریمستر کند. اما به گفته کلیف بی، سوئینی برنامه‌های دیگری در سر دارد.

ایشان گفت: «در توییتر صحبت‌هایی درباره پیشنهاد نایت‌دایو برای ریمستر آنریل اول وجود دارند. من آن را دوباره پست کردم و از این‌گونه حرف‌ها. نایت‌دایو به سوئینی ایمیل فرستاد و او برنامه‌های بلندمدتی برای آنریل دارد که من آنها را بیان نخواهم کرد. زیرا این تجارت و سری او است. اما وقتی تنسنت سهام من در اپیک را از من خرید و من فهمیدم پول کافی دارم تا دیگر با برنامه‌نویسان درباره بحث‌های خلاقانه مجادله نکنم و با همسر خود ازدواج کردم، آخرین چیزی که در سخنرانی جدایی خودم گفتم این بود که لطفا آنریل اول را ریمستر کنید».


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده