نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶

انتشار غافل‌گیرکننده بازی جدید الدر اسکرولز

شرکت بتسدا به‌شکل غافل‌گیرکننده بازی جدیدی از دنیای الدر اسکرولز با نام The Elder Scrolls: Castles را برای موبایل منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bethesda بدون اطلاع قبلی بازی موبایل جدیدی از دنیای الدر اسکرولز را منتشر کرده است. بازی The Elder Scrolls: Castles به‌شکل Early Access در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است و به‌نظر می‌رسد که یک بازی شبیه‌ساز به سبک بازی موبایل Fallout Shelter باشد.

در توضیحات بازی The Elder Scrolls: Castles در فروشگاه گوگل پلی آمده است: «این بازی توسط استودیوهای بازی‌سازی بتسدا، توسعه‌دهنده تحسین‌شده بازی Skyrim و بازی Fallout Shelter ساخته شده است. این بازی موبایل کنترل قلعه و خاندان مختص خودتان را به شما محول می‌کند. همان‌طور که سال‌ها سپری می‌شوند، خانواده‌ها رشد می‌کنند و حاکمان جدیدی بر اریکه قدرت می‌نشینند، زمام امور را در دست بگیرید و رعایا را زیر نظر بگیرید».

شرکت بتسدا در سال ۲۰۱۵ بازی شبیه‌ساز مدیریت و ساخت‌وساز Fallout Shelter، در سال ۲۰۱۷ بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends و در سال ۲۰۱۹ بازی نقش‌آفرینی The Elder Scrolls: Blades را به‌شکل رایگان برای موبایل عرضه کرد. در ماه دسامبر سال گذشته تاد هاوارد از شرکت Bethesda اعلام کرد که آن‌ها روی یک بازی موبایل معرفی‌نشده کار می‌کنند. تاد هاوارد در جریان گفت‌گو در پادکست لکس فریدمن گفت که «عاشق» این پروژه مخفی است.

با اینکه جزئیات زیادی از بازی موبایل The Elder Scrolls: Castles به اشتراک گذاشته نشد، اما تاد هاوارد اظهار داشت که این بازی گیمرهای جوانی را هدف قرار می‌دهد که در استفاده طولانی از تلفن همراه مشکلی ندارند.

بازی Starfield تنها در عرض چندهفته پس از انتشار ۱۰ میلیون بازیکن جذب کرد و به بزرگ‌ترین عرضه بتسدا در طول تاریخ تبدیل شد. شرکت Bethesda درحال‌حاضر روی یک به‌روزرسانی بزرگ کار می‌کند که «ویژگی‌های پردرخواست جامعه طرفدارها» را به بازی اضافه می‌کند؛ درحالی‌که پشتیبانی از ماد در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌شود.

پیت هاینس، معاون ارتباطات بتسدا اخیرا گفت که بازی Elder Scrolls 6 در «مراحل اولیه توسعه» قرار دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده