// جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶

تریلر معرفی ریمیک Star Wars: KOTOR در یوتیوب خصوصی شد

اکانت توییتر پلی استیشن توییت معرفی ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic را حذف کرده و تریلر این بازی هم خصوصی شده است.

در سال ۲۰۲۱ و هنگام معرفی ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic، به نظر می‌رسید این اثر یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های آینده پلی استیشن 5 باشد. سپس شایعاتی درباره متوقف شدن روند توسعه و منتقل شدن وظیفه ساخت بازی از Aspyr Media به Saber Interactive شنیده می‌شد. اکنون به نظر این بازی در واقعیت روند بدتری را سپری می‌کند و تریلر معرفی بازی در یوتیوب خصوصی شده است.

پلی استیشن هم توییت معرفی این بازی را حذف کرده؛ هرچند نسخه کش آن از این لینک قابل مشاهده است. توییت لوکاس‌فیلم گیمز همچنان وجود دارد و به تریلر خصوصی لینک شده است؛ اما در کل اوضاع جالب نیست. شاید در بهترین حالت بتوان گفت بازی ریبوت شده و دوباره معرفی خواهد شد و در بدترین حالت احتمال لغو شدن آن وجود دارد.

گروه امبریسر که مالک دو استودیو نام‌برده است اخیرا یک تغییر ساختار داشته است که طی آن استودیوهایی نظیر Volition لغو شده و طبق شایعات می‌خواهد گیرباکس اینترتینمنت را بفروشد. در نتیجه لغو شدن چنین پروژه گران قیمتی بعید نیست و باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده