نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱

تأخیر نسخه کنسولی بازی Cities: Skylines 2 تا بهار ۲۰۲۴

با اینکه نسخه کنسولی Cities: Skylines 2 با تأخیر مواجه شده است، نسخه کامپیوتر این بازی شبیه‌ساز شهرسازی در همان تاریخ قبلی عرضه می‌شود.

بازی Cities: Skylines 2 یکی از برجسته‌ترین آثاری است که برای انتشار در ماه اکتبر ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است؛ هرچند کاربران کنسول‌ها باید زمان بیشتری را برای تجربه این شبیه‌ساز شهرسازی منتظر بمانند. نسخه کامپیوتر بازی در همان تاریخ قبلی به‌دست گیمرها می‌رسد، اما نسخه‌های کنسولی تا بهار سال آینده به تأخیر افتاده است.

شرکت Paradox Interactive و استودیو Colossal Order با انتشار اطلاعیه جدیدی اعلام کردند که به زمان بیشتری برای «دستیابی به اهداف کیفی» نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 بازی Cities: Skylines 2 «بهترین تجربه» ممکن را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.

در اطلاعیه شرکت پارادوکس اینتراکتیو و استودیو کلوسال اوردر آمده است: «زمان اضافی امکان تطبیق کیفیت و عملکرد در همه پلتفرم‌ها را برای‌مان فراهم می‌آورد». نسخه کنسولی بازی Cities: Skylines 2 اکنون برای انتشار در بهار ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. بااین‌حال جزئیات بیشتر از زمان دقیق انتشار «به‌زودی» به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کاربران کامپیوتر هنوز می‌توانند در تاریخ ۲ آبان (۲۴ اکتبر) منتظر عرضه بازی Cities: Skylines 2 باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده