نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶

تحسین مورتال کامبت 1 و استودیو ندررلم توسط منتقدها در تریلر نمرات بازی

استودیو NetherRealm با پخش تریلر جدیدی نمرات بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 را به نمایش درآورد.

با اینکه مورتال کامبت ۱ روانه بازار شده است، اما انتشار بازی تنها شروع کار خواهد بود و محتویات زیادی برای این ریبوت در راه است. اد بون، رئیس استودیو ندررلم اخیرا با انتشار توئیت جدیدی روی این موضوع تأکید کرد: «مشتاقانه منتظر انتشار جزئیات بیشتر از فهرست غنی مبارزان، شخصیت‌های Kameo و محتویات آتی هستیم». در این توئیت تریلر نمرات Mortal Kombat 1 نیز به اشتراک گذاشته شد که واکنش‌های مثبت منتقدان را نشان می‌دهد.

مدتی قبل استودیو NetherRealm نخستین Kombat Pack بازی Mortal Kombat 1 را معرفی کرد که شامل ۶ مبارز تازه ازجمله هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران)، اومنی-من از سریال Invincible (شکست‌ناپذیر) و پیس‌میکر از دی‌سی است. سه مبارز کوان-چی، ارمک و تاکدا نیز در این بسته الحاقی باز خواهند گشت. اولین کامبت پک مورتال کامبت ۱ پنج کاراکتر Kameo با نام‌های جانی کیج، ترمور، فرا، موادو و خاملیون را نیز اضافه می‌کند.

داده‌کاوی‌های اخیر نشان می‌دهند که کاراکترهای مهمان اضافی نظیر گوست‌فیس از فیلم‌های Scream (جیغ) و کونان بربر (Conan the Barbarian) و برخی از کاراکترهای قبلی مجموعه مثل کیسی کیج و نوب سایبات احتمالا پس از عرضه به بازی راه می‌یابند. استودیو ندررلم تأیید کرده است که درحال‌حاضر روی فعال‌سازی کراس-پلی مولتی‌پلیر کار می‌کند؛ درحالی که طرفدارها می‌توانند منتظر به‌روزرسانی‌های منظم حالت تک‌نفره Invasions نیز باشند.

بازی Mortal Kombat 1 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی مبارزه‌ای به‌واسطه میان‌پرده‌های هیجان‌انگیز و جذاب بخش داستانی، انتخاب دیالوگ‌ها و تعامل‌های بسیار خوب کاراکترها با یکدیگر، طراحی دقیق انیمیشن‌های کاراکترها و طراحی جذاب فیتلیتی‌ها و بروتالیتی‌ها توانست نمره ۸.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی به‌دست آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده