نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸

عقب افتادن تاریخ عرضه بازی Banishers: Ghosts of New Eden

دونت ناد و فوکوس از عقب افتادن تاریخ عرضه بازی Banishers: Ghosts of New Eden تا اوایل سال ۲۰۲۴ خبر داده‌اند.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden قرار بود در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) عرضه شود و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، عرضه این بازی اکشن نقش‌آفرینی عقب افتاده است. دونت ناد و فوکوس با انتشار یک پیام اعلام کردند که عرضه این بازی تا اوایل سال ۲۰۲۴ عقب افتاده است و حالا بازی Banishers: Ghosts of New Eden با ۳ ماه تاخیر قرار است در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۴ بهمن ۱۴۰۲) عرضه شود.

دونت ناد دلیل این تاخیر را عرضه بازی در زمان مناسب اعلام کرده است. درواقع طبق گفته سازندگان بازی، روند ساخت بازی Banishers: Ghosts of New Eden رو به اتمام است و بازی آماده عرضه شده است، اما آن‌ها تصمیم گرفتند تا با این تاخیر بازی را در زمانی عرضه کنند که بتواند مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و به‌خوبی دیده شود. در طول هفته‌های آینده آثاری چون بازی Assassin's Creed Mirage، بازی Forza Motorsport، بازی Super Mario Bros. Wonder، بازی Marvel’s Spider-Man 2، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، بازی Alan Wake 2 و غیره عرضه می‌شوند.

این موضوع می‌تواند منطقی باشد تا بازی جدید دونت ناد در زمانی عرضه شود که ترافیک کمتری باشد، اما در اوایل سال ۲۰۲۴ هم بازی‌های متعددی مثل بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، بازی Tekken 8، بازی Persona 3 Reload، بازی Helldivers 2، بازی Final Fantasy 7 Rebirth، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و غیره قرار است عرضه شوند. بازی Banishers: Ghosts of New Eden قرار است برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده