نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴

تأیید وجود حالت پرفرمنس در بازی Alan Wake 2

رمدی ضمن تأیید وجود حالت پرفرمنس در بازی Alan Wake 2 اعلام کرد این بازی از ابتدا با تمرکز روی یک تجربه ۳۰ فریم‌برثانیه ساخته شده است.

درحالی‌که حدود یک ماه دیگر تا زمان عرضه بازی Alan Wake 2 زمان داریم، استودیوی Remedy Entertainment به‌عنوان توسعه‌دهنده این بازی تأیید کرده که بازی موردانتظار ترسناک و سبک بقای این شرکت از زمان عرضه با گزینه Performance Mode روی کنسول‌های بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

توماس پوها، مدیر روابط عمومی استودیوی رمدی با انتشار توییت جدیدی ضمن تأیید این موضوع اظهار داشته که Alan Wake 2 از ابتدای روند ساخت به‌عنوان یک تجربه ۳۰ فریم‌برثانیه توسعه داده شده و بدون شک از یک گزینه حالت پرفرمنس با کارایی بالا بهره‌مند خواهد بود. وی در متن توییت خود در اینباره می‌نویسد:

«بسیار خوشحالم که باید اعلام کنم Alan Wake 2 روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس از حالت Performance Mode برخوردار است. این بازی از ابتدا به‌عنوان یک تجربه ۳۰ فریم بر ثانیه توسعه داده شده که روی جلوه‌های تصویری و محیط بازی تمرکز دارد. بااین‌حال ما به نحوی موفق شدیم تا یک حالت پرفرمنس خوب را در ساختار بازی بگنجانیم.»

شخصیت اصلی بازی Alan Wake 2

پوها در ادامه خاطر نشان کرد که رمدی در آینده نزدیک جزئیات بیشتری را از این موضوع با مخاطبان در میان خواهد گذاشت اما وقتی از او سؤال شده که آیا حالت Performance Mode بازی می‌تواند یک نرخ فریم پایدار ۶۰ فریم‌برثانیه را به‌صورت لاک شده یا با هدف قراردادن این نرخ ارائه کند، او پاسخ داده که تیم توسعه‌دهندگان بازی هنوز مشغول بهینه‌سازی آن هستند. نکته جالب توجه عدم اشاره به کنسول ایکس باکس سری اس در صحبت‌های پوها است. بنابراین باید دید که عملکرد نهایی و رزولوشن اجرای بازی روی کنسول اقتصادی مایکروسافت به چه شکل خواهد بود.

اخیراً سم لیک تأیید کرد که بازی آلن ویک 2 با ارائه‌ی بیش از ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی و با عبور از Control، به طولانی‌ترین بازی آن‌ها تبدیل خواهد شد. توماس پوها درباره چرخه توسعه Alan Wake 2 توضیحاتی را در ایکس ارائه کرده و با انتشار توییت خود اعلام کرد که به‌طور متوسط حدود ۱۳۰ توسعه‌دهنده مشغول تولید الن ویک ۲ بودند و حدود ۴ سال زمان صرف توسعه این بازی ترسناک بقامحور شده است. توماس پوها خاطر نشان کرد که طول و مقیاس چرخه توسعه بازی باتوجه‌به «سطح کیفی فعلی» آن «خارق‌العاده» بوده است.

Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پلتفرم پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده