نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸

جیم رایان سال آینده بازنشست می‌شود؛ واکنش فیل اسپنسر

با اعلام سونی، جیم رایان، رئیس بخش سرگرمی‌های سونی اوایل سال ۲۰۲۴ بازنشست می‌شود. فیل اسپنسر هم به این موضوع واکنش جالبی نشان داده که در ادامه می‌توانید بخوانید.

جیم رایان در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی انتخاب شد و حال با اعلام شرکت ژاپنی، قرار است از ماه مارس ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) رسما با سمت خود خداحافظی کند و بازنشست شود. هیروکی توتوکی به‌عنوان مدیرعامل موقت این بخش فعالیت خواهد داشت تا جایگزین جدیدی برای جیم رایان منصوب شود.

سونی با انتشار بیانیه‌ای در این مورد گفت:

«جیم رایان دیگر تمایل ندارد تا مدام بین کارش در کشور آمریکا و محل زندگی‌اش در بریتانیا در رفت‌و‌آمد باشد. او مدیری فوق‌العاده برای سونی بود که توانست شرکت را در زمان شیوع کرونا مدیریت کند و بر عرضه پلی استیشن ۵ به‌عنوان موفق‌ترین پلتفرم ما نظارت داشته باشد.»

رایان هم در توضیح این تصمیم خود گفت: «پس از ۳۰ سال فعالیت، من تصمیم گرفتم تا در ماه مارس بازنشست شوم. من فرصت این را داشتم تا در شغلی که عاشق آن بودم مشغول شوم و در این مدت با افراد فوق‌العاده‌ای همکاری کنم.»

همچنین توتوکی هم با انتشار متنی از زحمت‌های رایان در سونی تشکر کرده است. اما یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها به این موضوع، مربوط‌به فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت می‌شود:

«جیم رایان چیزهای ارزشمند زیادی به صنعت ویدیو گیم اضافه کرده و رهبری فوق‌العاده برای سونی بوده است. من برای او در هر کاری که می‌خواهد پس از سونی انجام دهد آرزوی موفقیت دارم و برای تمام آنچه که در ۳۰ سال گذشته برای صنعت گیم انجام داده، از او تشکر می‌کنم.»


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده