نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵

تاریخ انتشار بازی The Talos Principle 2

استودیو Croteam و شرکت Devolver Digital با پخش تریلر جدیدی از تاریخ انتشار بازی اول-شخص معمایی The Talos Principle 2 رونمایی کردند.

طرفدارها از مدت‌ها پیش در انتظار یک دنباله برای بازی The Talos Principle بودند و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان زیادی تا عرضه نسخه بعدی مجموعه باقی نمانده است. در اوایل سال جاری استودیو Croteam و شرکت Devolver Digital اعلام کردند که بازی The Talos Principle 2 در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد و اکنون تاریخ عرضه دقیق این دنباله اول-شخص معمایی به‌صورت رسمی تأیید شده است.

بازی The Talos Principle 2 تقریبا یک ماه دیگر در تاریخ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ (۲ نوامبر ۲۰۲۳) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. استودیو کروتیم و شرکت دیوالور دیجیتال تریلر گیم‌پلی جدیدی را برای رونمایی از تاریخ انتشار این دنباله اول-شخص معمایی پخش کردند که انواع مختلف پازل‌ها را به نمایش می‌گذارد. این تریلر نگاهی اجمالی به محیط‌های متنوع و باشکوهی دارد که گیمرها می‌توانند در دنیای علمی-تخیلی بازی به کاوش در آن‌ها بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Talos Principle 2 در زمان انتشار برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود و خبری از انتشار آن برای پلتفرم‌های نسل ۸ نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده