// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱

بسته الحاقی Conqueror of Jiangdong بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد

کاربران و علاقه‌مندان به بازی Wo Long: Fallen Dynasty، از امروز می‌توانند بسته الحاقی Conqueror of Jiangdong را تجربه کنند.

در جریان رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۳ و رویداد ایکس باکس بود که تریلر جدیدی از بسته الحاقی دوم Wo Long: Fallen Dynasty با نام Conqueror of Jiangdong به‌نمایش درآمد. در جریان این بسته الحاقی، محتویات اندگیم جدیدی به بازی اضافه می‌شود و ازطرفی شاهد اضافه شدن هیولاها و سلاح‌های جدید هستیم.

البته که همانند بسته الحاقی اول، در Conqueror of Jiangdong هم محتوای داستانی جدیدی به بازی اضافه می‌شود. ازاین‌رو بازیکنان در این محتوای داستانی جدید به گشت‌و‌گذار در شیانگیانگ و شنتینلینگ هیلز بپردازند. کوئی تکمو و تیم نینجا اعلام کرده بودند که روز پنجم مهر ماه (۲۷ سپتامبر) عرضه خواهد شد.

حال هم‌اکنون بسته الحاقی Conqueror of Jiangdong بازی Wo Long: Fallen Dynasty در دسترس قرار گرفته و کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به محتویات جدید دسترسی دارند. دراین‌میان اشاره کنم که محتوای پولی ذکر شده، تنها موردی نیست که تیم سازنده برای کاربران درنظر گرفته است. بلکه شاهد اضافه شدن محتوایی رایگان هستیم.

درواقع سلاحی جدید با محوریت بازی Lies of P به Wo Long: Fallen Dynasty اضافه شده است. البته که چندی پیش تیم نینجا اعلام کرده بود که با استودیو Round8 و شرکت Neowiz Games وارد همکاری خواهد شد و شاهد یک محتوای از Lies of P در Wo Long خواهیم بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده