// سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۶

وجود بخش‌های جدید درباره روفوس شینرا در بازی Final Fantasy 7 Rebirth

در بازی Final Fantasy VII Rebirth بخش‌هایی درباره روفوس شینرا وجود دارند که در بازی اصلی وجود نداشتند.

کارگردان خلاق بازی Final Fantasy VII Rebirth اعلام کرده است این بازی نقش‌آفرینی ژاپنی با اپیزودهای اضافه‌ای که در نسخه پلی استیشن وان بازی فاینال فانتزی ۷ وجود نداشتند، جزئیات بیشتری درباره شخصیت روفوس شینرا منتشر خواهد کرد. این اتفاق مشابه اقدامی درباره آوالانچ در قسمت اول این ریمیک است. تتسویا نومورا در مصاحبه با Inverse اعلام کرد بازیکنان می‌توانند موارد بسیار بیشتری درباره روفوس کشف کنند که جایگزین پدرش به‌عنوان رئیس شینرا می‌شود و برای کلاد و همراهانش مزاحمت ایجاد می‌کند.

نومورا گفت: «ما انحرافات بزرگی از نسخه اصلی نخواهیم داشت. با ریمیک (قسمت اول)، ما با روش‌هایی که در بازی اصلی حاضر نبودند، موارد بیشتری درباره آوالانچ به اشتراک گذاشتیم. این برای روفوس هم رخ خواهد داد و او به‌نوعی اپیزودهای جدیدی دارد که در بازی اورجینال حاضر نبوده و ازطریق این بخش‎‌ها اطلاعات بیشتری درباره او کسب خواهیم کرد».

گفتنی است ایشان در مصاحبه دیگری هم گفته بود ریمیک فاینال فانتزی ۷ به‌نوعی با Final Fantasy VII Advent Children ارتباط پیدا خواهد کرد. این انیمیشن در سال ۲۰۰۵ منتشر شده بود و وقایع آن چند سال پس از بازی رخ می‌دهد.

بازی Final Fantasy VII Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده