نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

عبور فروش بازی Sekiro: Shadows Die Twice از ۱۰ میلیون نسخه

بازی هک اند اسلش تحسین‌شده Sekiro: Shadows Die Twice استودیو فرام‌سافتور به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Sekiro: Shadows Die Twice استودیو FromSoftware از زمان انتشار در سال ۲۰۱۹ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. استودیو فرام‌سافتور اخیرا با انتشار توئیت جدیدی این موضوع را تأیید کرد و از طرفدارها برای تجربه بازی تشکر کرد. این بازی هک اند اسلش تحسین‌شده در جولای ۲۰۲۰ بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشت.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice پس از انتشار مورد تحسین بسیاری از منتقدها و گیمرها قرار گرفت. این بازی یک تجربه هک اند اسلش اکشن-ماجراجویی جذاب را تقدیم بازیکن‌ها می‌کند که بسیار با آثار قبلی فرام‌سافتور تفاوت دارد. در این بازی کنترل کاراکتری با نام Wolf را در دست می‌گیرید که به‌دنبال از دست دادن بازویش باید ارباب کورو را نجات دهد. گرگ با استفاده از بازوی مصنوعی می‌تواند در محیط جابه‌جا شود و از شوریکن‌ها استفاده کند.

قهرمان بازی Sekiro: Shadows Die Twice به‌واسطه خون Divine Heir می‌تواند از مرگ بازگردد و دشمنان را یکی پس از دیگری از پای درآورد. سیستم مبارزات بازی سکیرو بیشتر مبتنی‌بر مهارت است، اما همچنان امکان آزمون و خطا را فراهم می‌کند. اگرچه این بازی در برخی از موارد نظیر باس فایت‌ها شباهت‌هایی به ساخته‌های پیشین استودیو FromSoftware دارد، اما در ساختار گیم‌پلی و روایت داستان تفاوت‌های زیادی بین آن‌ها دیده می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده