// دوشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۶

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 احتمالا به‌صورت کامل قابل بازی است

طبق توییت منتشر شده استودیو نینجا تئوری، احتمال زیاد بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی است.

قبلا توسط نینجا تئوری و مایکروسافت اعلام شده بود که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. اکنون به نظر می‌رسد این بازی اکشن ماجراجویی در پشت صحنه و در حین نزدیک شدن به تاریخ انتشار، روند پیشروی مناسبی دارد.

اخیرا استودیو نینجا تئور در توییتر تصویری از کارمندانش در حال مشاهده بازی خود منتشر کرده است که احتمالا بدان معنا است که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در پشت صحنه به‌حدی پیشرفت کرده که از ابتدا تا انتها قابل بازی است. نینجا تئوری با انتشار تصویر زیر نوشت: «هیچ چیزی بهتر از این نیست که همه برای بازی کردن جمع شوند».

اعضای استودیو نینجا تئوری در حال مشاهده بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

البته که در توییت به‌طور مشخص به هلبلید ۲ اشاره نشده و صفحه بازی هم تار شده است؛ اما با توجه‌به برنامه استودیو مدنظر، احتمال خیلی زیاد این بازی همان Senua’s Saga: Hellblade 2 است. ممکن است این تصویر تار شده باشد تا موردی از بازی نام‌برده لو نرود؛ شاید هم نینجا تئوری در حال ساخت بازی دیگری است که هنوز از آن خبر نداریم و به‌زودی عرضه خواهد شد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و از روز اول روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده