// یکشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۹

تایید ساخت بازی Star Wars Jedi 3

صداپیشه شخصیت کل کستیس از ساخت سومین نسخه Star Wars: Jedi خبر داد.

با تایید کامرون مانهن، صداپیشه و بازیگر Star Wars Jedi، سومین نسخه از این سری ساخته خواهد شد. صداپیشه کل کستیس، شخصیت اصلی جنگ ستارگان جدای در جریان کمیک کان اوکالا تایید کرد در حال کار روی سومین بازی از مجموعه مدنظر است.

او در جریان گفتگویی بیان کرد: «ما در پروسه [ساخت سومین نسخه] هستیم. این مسئولیت بزرگی است و تاکنون صحبت‌هایی انجام شده است؛ اما امیدوارانه وقتی همه موارد تکمیل شوند بتوانیم بازی خیلی خوبی بسازیم».

این خبر چند روز پس از جدایی استیگ آسموسن، کارگردان استار وارز جدای: فالن اردر و Star Wars Jedi: Survivor از استودیو ریسپاون و شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده است. یک سخنگوی EA گفت: «پس از تفکر عمیق، استیگ آسموسن تصمیم به جدایی از ریسپاون گرفته تا به‌دنبال ماجراجویی‌های دیگری برود و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. اعضای باسابقه ریسپاون تلاش خواهند کرد در حین ادامه دادن به کار روی Star Wars Jedi: Survivor به سایر تیم راهنمایی کنند».

گفتنی است شرکت الکترونیک آرتز قبلا تایید کرده بود بازی Star Wars Jedi: Survivor که هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده، در آینده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم منتشر خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده