// شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۶

بازی Star Wars Eclipse فعلا آماده نیست

یکی از اعضای استودیو کوآنتیک دریم درباره روند توسعه بازی Star Wars Eclipse صحبت کرده است.

مدتی است استودیو کوآنتیک دریم خبر خاصی درباره بازی Star Wars Eclipse اعلام نکرده است. اما اکنون این سازنده می‌گوید طرفداران نگران نباشند؛ زیرا بازی همچنان در حال ساخت است ولی فعلا آماده نیست. وقتی از لیزا پنسه، معاون بازاریابی کوآنتیک دریم در توکیو گیم شو درباره بازی پرسیده شد، او گفت: «می‌توانم بگویم هنوز وجود دارد؟ زیرا این‌گونه است؛ فقط هنوز آماده نیست و در حال شکل‌گیری است».

آخرین خبری که از این بازی علمی-تخیلی شنیدیم دسامبر گذشته بود که استودیوی تحت نظر دیوید کیج آن را جاه‌طلبانه‌ترین پروژه خود دانست و گفت این بازی تنها جلوه دیگری از Detroit: Become Human، بازی قبلی این سازنده نخواهد بود. بازی Star Wars Eclipse در دوران High Republic رخ می‌دهد که تقریبا دویست سال قبل حماسه اسکای‌واکر است. هنوز چیزی درباره تاریخ انتشار بازی نمی‌دانیم و این اثر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

قبلا تام هندرسون، یک افشاگر ادعا کرده بود احتمالا بازی جدید سازندگان Heavy Rain تا سال ۲۰۲۷ عرضه نخواهد شد و کوآنتیک دریم نتوانسته به بهترین شکل برای این پروژه کارمند استخدام کند. البته طبیعی است که سازندگان این شایعه را رد کرده و گفتند از آنجایی که هیچ تاریخ انتشاری اعلام نشده بود، بازی با تأخیر مواجه نشده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده