// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۸

تاریخ انتشار بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope برای نینتندو سوییچ

شرکت بندای نامکو به‌عنوان ناشر سری دارک پیکچرز اعلام کرد که بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope در چه زمانی به‌دست گیمرهای نینتندو سوییچ می‌رسد.

بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope در سال ۲۰۲۰ میلادی روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار گرفت. سپس در سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار نسخه‌های نسل ۹ آن برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بودیم. حالا مشخص شده است که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی ترسناک و انتخاب‌محور در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. همین حالا می‌توانید لیتل هوپ را در فروشگاه دیجیتالی نینتندو پیش‌خرید کنید.

چند ماه قبل در سال جاری میلادی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan منتشر شد و حالا نوبت به دومین قسمت از این سری رسیده است که The Dark Pictures Anthology: Little Hope نام دارد. فصل اول سری بازی ترسناک آنتولوژی دارک پیکچرز در کل دارای ۴ قسمت بود؛ از جمله بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes به‌عنوان قسمت سوم و بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me به‌عنوان قسمت چهارم.

داستان قسمت دوم دارک پیکچرز با نام Little Hope از جایی کلید می‌خورد که یک اتوبوس تصادف می‌کند؛ اتوبوسی که چهار دانشجو و یک استاد دانشگاه در آن حضور داشتند. آن‌ها پس از رخ دادن این اتفاق مجبور به گشت‌وگذار در شهر مه‌آلودی می‌شوند که تاریخچه‌ای ترسناک دارد. این گذشته‌ی تاریک مدام در حال شکار کردن آن‌ها است و تصاویری میخکوب‌کننده را نشان‌شان می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده