// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۷

جمع بندی رویداد ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۳

رویداد ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۳، با محوریت بازی‌هایی بود که حال برای پلتفرم ایکس‌باکس هم عرضه خواهند شد یا در روز عرضه در اختیار کاربران گیم پس قرار می‌گیرند.

ایکس باکس چند سالی است که اهمیت بیشتری به بازار ژاپن می‌دهد و سعی کرده با آوردن بازی‌های شرقی به پلتفرم خود، فروش خود در ژاپن و کشورهای شرقی را افزایش دهد. نسبت به نسل هشتم بازی‌های ویدیویی، ایکس باکس عملکرد بهتری را در این زمینه از خود به‌نمایش گذاشته است و رویداد توکیو گیم شو، محل مناسبی است تا مایکروسافت محصولات و اخبار بازی مرتبط خود را با کاربران شرقی و سایر کاربران ایکس باکس به اشتراک بگذارد.

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۳، مایکروسافت یک رویدد ۴۰ دقیقه‌ای را برگزار کرد و در جریان آن اخباری با محوریت عرضه بازی‌های شرقی روی پلتفرم ایکس باکس یا عرضه بعضی از بازی‌ها روی سرویس ایکس باکس گیم پس از روز عرضه، در دسترس قرار گرفت. در ادامه نگاهی به این رویداد خواهیم انداخت و اینکه مایکروسافت چه محتویاتی را برای کاربران خود تدارک دیده بود.

ماشین‌های کاور بازی Forza Motorsport

در ابتدا، یک تریلر کوتاه از بازی Forza Motorsport منتشر شد که درواقع پیست Hakone را به‌نمایش می‌گذاشت. فورتزا موتور اسپرت در تاریخ ۱۸ مهر ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Fallout 76 / فال‌اوت 76

همچنین اطلاعات جدیدی هم از بسته الحاقی جدید بازی Fallout 76 به نام Atlantic City منتشر شد. از تاریخ ۱۴ آذر ماه (پنج دسامبر) فاز اول بسته الحاقی آتلانتیس سیتی در دسترس قرار می‌گیرد که در جریان آن شاهد اضافه شدن محیط جدید درکنار مأموریت‌های داستانی و دشمنان جدیدی هستیم.

بازی The Elder Scrolls Online

دراین‌میان بد نیست به عرضه بازی The Elder Scrolls Online در ژاپن روی کنسول‌های ایکس باکس هم اشاره کنیم. در ادامه اشاره شده که از تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) بومی‌سازی مخصوص کاربران ژاپنی به بازی اضافه می‌شود.

مایکروسافت در این رویداد اطلاعاتی را از بازی‌های سایر شرکت‌ها هم منتشر کرد. سه‌گانه اصلی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy در تاریخ ۴ مهر ماه روی سرویس ایکس باکس گیم پس عرضه می‌شود.

Altheia: The Wrath of Aferi که تنها توسط دوتا برادر ساخته شده، به‌زودی برای کامپیوتر و ایکس باکس عرضه می‌شود.

جوریو در حال تمرکز در بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

یکی از اخبار جالب این رویداد، عرضه بازی Like a Dragon: The Man Who Erased His Name روی گیم پس از روز عرضه بود. همچنین بازی Like a Dragon: Ishin هم تا انتهای سال جاری میلادی روی سرویس ایکس باکس گیم پس عرضه می‌شود.

از دیگر بازی‌های نمایش داده شده در این رویداد هم می‌توان به بازی‌های زیر اشاره کرد:

  • عرضه بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes روی کنسول‌های ایکس باکس
  • عرضه فصل دو بازی Exoprimal
  • تریلر گیم‌پلی بازی Hotel Barcelona و عرضه در سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • عرضه بازی Infinity Strash: Dragon Quest The Adventure of Dai در تاریخ ۶ مهر ماه (۲۸ سپتامبر) ب رای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • عرضه بازی Persona 3 Reloaded روی سرویس ایکس باکس گیم پس از روز عرضه ۱۳ بهمن ماه (دو فوریه ۲۰۲۴)
  • عرضه بازی Persona 5 Tactica روی گیم پس از روز عرضه
  • معرفی نقشه جدید بازی PUBG با نام Erangel
  • عرضه بسته الحاقی Conqueror of Jiangdong در تاریخ پنج مهر ماه


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده