// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

واکنش فیل اسپنسر به لو رفتن برنامه های ایکس باکس

رئیس ایکس باکس به اسناد و برنامه‌های فاش‌شده ازطریق دادگاه واکنش نشان داده است.

دیروز روز پرحاشیه‌ای برای ایکس باکس بود؛ زیرا چندین سند ویرایش نشده از این شرکت در جریان دادگاه علیه کمیسیون تجارت فدرال (FTC) لو رفتند. این اسناد وجود آثار معرفی‌نشده‌ای مثل Dishonored 3 و دنباله Ghostwire: Tokyo، یک کنسول میان نسلی ایکس باکس سری ایکس | سری اس و هیبریدی و هیبریدی‌محور بودن کنسول بعدی مایکروسافت (از نظر استفاده از قدرت پردازشی سخت‌افزار سیستم و پردازش ابری) را افشا کردند.

اکنون فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت در توییتر به این لیک‌ها واکنش نشان داد: «ما صحبت‌های پیرامون ایمیل‌ها و اسناد قدیمی را مشاهده کرده‌ایم. به اشتراک گذاشته شدن اقدامات تیم ما از این طریق دشوار است. زیرا موارد بسیاری تغییر یافته و اکنون و برای آینده چیزهای زیادی وجود دارند تا برایشان هیجان‌زده شویم. در زمان مناسب، برنامه‌های واقعی را اعلام خواهیم کرد».

او همچنین یک یادداشت داخلی هم فرستاده تا درباره این حواشی صحبت کند و اذعان کرده این اسناد ناخواسته لو رفتند: «می‌دانم این [لیک] ناامیدکننده است؛ حتی با اینکه بسیاری از اسناد برای بیش از یک سال پیش هستند و برنامه‌های ما تغییر یافته‌اند. همچنین می‌دانم به محرمانه بودن برنامه‌های خود و اطلاعات همکاران بسیار اهمیت می‌دهیم. این لیک انتظارات ما در زمینه محرمانه بودن را برآورده نمی‌کند».

تصویر تکی از فیل اسپنسر

ایشان افزود: «ما از این اتفاق درس گرفته و در آینده بهتر عمل خواهیم کرد. همه ما میزان زیادی از علاقه و انرژی را صرف کار خود می‌کنیم و هرگز نمی‌خواهیم تلاش‌های سخت ما بدین شکل با جامعه به اشتراک گذاشته شوند. با این وجود، موارد زیادی وجود دارند تا برایشان هیجان‌زده باشیم و در زمان مناسب، برنامه‌های واقعی را به بازیکنان اعلام خواهیم کرد».

اسپنسر ادامه داد: «در انتها، قدردان همه کارهایی هستم که در تیم ایکس باکس انجام می‌دهید تا بازیکنان را شگفت‌زده و خوشحال کنید. بیایید در روزها و هفته‌های آتی، روی مواردی که قابل کنترل است، تمرکز کنیم: ادامه دادن موفقیت چشم‌‎‌گیر استارفیلد، عرضه قریب‌الوقوع فورتزا موتوراسپورت شگفت‌انگیز و ساخت بازی‌ها، سرویس‌ها و دستگاه‌هایی که میلیون‌ها بازیکن از آن لذت خواهند برد».

باید ببینیم برنامه‌های ردموندی‌ها چقدر تغییر کرده است. باتوجه‌به تأخیر استارفیلد، ردفال و ایندیانا جونز از تاریخ عرضه در نظر گرفته‌شده در اسناد فاش‌شده، زمان آماده‌سازی این اسناد قابل حدس هستند. البته معلوم نیست برنامه عرضه کنسول‌ها پابرجا است یا خیر. دیگر اطلاعات فاش‌شده شامل نسخه نسل جدید Red Dead Redemption 2، علاقه مایکروسافت به خرید نینتندو و فروش ۲۵ میلیونی فال‌اوت ۴ تا سال ۲۰۲۰ بودند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده