نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵

سی‌دی پراجکت: سایبرپانک 2077 را با آپدیت 2.0 از اول بازی کنید

سی‌دی پراکجت رد بازیکن‌های Cyberpunk 2077 را دعوت به تجربه‌ی مجدد بازی پس از عرضه به‌روزرسانی ۲.۰ کرد.

تنها یک روز تا عرضه‌ی به‌روزرسانی بزرگ ۲.۰ بازی Cyberpunk 2077 فاصله داریم. باتوجه‌به نزدیک شدن این انتشار، شرکت سی‌دی پراجکت رد به بازیکن‌ها پیشنهاد داده است به‌جای ادامه دادن تجربه بازی از Save قبلی، تجربه بازی را از اول شروع کنند. توسعه‌دهنده برای توضیح این موضوع به فهرست گسترده تغییرات و ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی ۲.۰ بازی اشاره کرد و گفت بازیکن‌ها می‌توانند با شروع مجدد Cyberpunk 2077، تجربه پیشرفته‌تری از گیم‌پلی آن داشته باشند.

به‌روزرسانی ۲.۰ فردا در دسترس قرار می‌گیرد و اگر بازیکن تمایل داشته باشد، می‌تواند آن را روی فایل‌های Save قبلی اعمال کند. این به‌روزرسانی شامل تغییرات اساسی در درخت مهارت و همچنین پیشرفت‌های جدید در جنبه‌های مختلف دیگر از جمله تعقیب و گریز پلیس، توانایی‌های سایبری، مبارزه با وسایل نقلیه و موارد بیشتر را به همراه دارد.

این به‌روزرسانی همچنین قرار است بازیکن‌های کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس را برای عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty به‌عنوان تنها دی‌ال‌سی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۳ مهر (۲۵ سپتامبر) امسال آماده کند. این دی‌ال‌سی داستان کاملا جدیدی را روایت می‌کند که در آن بازیگران تازه از جمله ادریس البا حضور دارند.

نظر شما درباره اخبار جدید سایبرپانک 2077 چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده