نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷

تریلر جدید بازی ترسناک Quantum Error با نمایش قابلیت های PS5

استودیو TeamKill Media در تریلر جدید Quantum Error به نمایش ویژگی‌های نسل نهمی دوال‌سنس و پلی استیشن 5 پرداخته است.

تیم‌کیل مدیا تاکنون درباره استفاده از ویژگی‌های نسل جدید پلی استیشن 5 در توسعه بازی Quantum Error صحبت کرده است و به نظر می‌رسد قصد دارد از این قابلیت‌ها در ارائه تجربه‌ای چشمگیر و غوطه‌ورکننده بهره ببرد. حال تریلر تازه‌ای از Quantum Error پخش شده است که در آن می‌توانیم ویژگی‌های مختلف کنترلر دوال‌سنس و پلی استیشن 5 را که در گیم‌پلی بازی ترسناک و کیهانی آینده استفاده شده‌اند، مشاهده کنیم.

بازی Quantum Error روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. توسعه‌دهندگان از صدای سه‌بعدی، حافظه SSD، بازخورد‌های لرزشی و کلیدهای تطبیقی دوال‌سنس بهره برده‌اند تا بازیکن را بیشتر در فضای ترسناک و مکانیسم‌های گیم‌پلی غرق کنند. برای مثال می‌توان با استفاده از دو کلید R2 و L2 به مصدوم بیهوش ماساژ قلبی داد و با فوت کردن در میکروفون دوال‌سنس، به آن تنفس مصنوعی رساند. همچنین استفاده از تجهیزات مختلف آتش‌نشانی و جنگی منجر به بازخوردهای لرزشی خاصی در کنترلر خواهند شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Quantum Error در تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) امسال روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. نسخه‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس این بازی در حال توسعه هستند، اما هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارند. به‌گفته تیم‌کیل مدیا، نسخه ایکس باکس سری اس در وضعیت غیرقابل قبولی قرار دارد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی کوانتوم ارور چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده