نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶

احتمال نمایش Silent Hill 2 Remake در توکیو گیم شو ۲۰۲۳

نمایش بنر توکیو گیم شو در صفحه استیم Silent Hill 2 Remake احتمالا به نمایش این بازی در نمایشگاه پیش رو اشاره دارد.

تقریبا یک سال از معرفی بازی Silent Hill 2 Remake می‌گذرد و تاکنون جزئیات زیادی از این ریمیک در اختیار طرفدارها قرار نگرفته است. استودیو Bloober Team تاکنون بارها اشاره کرده است که این بازی ترسناک بقامحور در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. پس طرفدارها دقیقا چه زمانی باید منتظر نمایش ریمیک سایلنت هیل ۲ باشند؟ در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازسازی احتمالا در نمایشگاه Tokyo Game Show 2023 حضور دارد.

همان‌طور که یکی از کاربران ردیت گزارش داد، نشان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۳ در صفحه استیم بازی Silent Hill 2 Remake به نمایش گذاشته شده است. با اینکه این چیزی را اثبات نمی‌کند، اما سایلنت هیل ۲ ریمیک تنها بازی آتی کونامی است که این بنر را در صفحه خود دارد. هیچ کدام از بازی‌های Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 نشان TGS را در صفحه استیم خود نشان نمی‌دهند.

شرکت Konami برنامه‌هایی برای نمایشگاه Tokyo Game Show دارد که در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ (۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳) برگزار خواهد شد. طرفدارها از مدت‌ها پیش برای تجربه ریمیک سایلنت هیل ۲ انتظار می‌کشند و امیدواریم که کونامی جزئیات بیشتری از این بازی را در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۳ به اشتراک بگذارد. بازی Silent Hill 2 Remake درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

بنر نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۳ در صفحه استیم بازی Silent Hill 2 Remake


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده