نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۶

ویدیو گیم پلی Assassin’s Creed Mirage با تمرکز روی پارکور

شرکت یوبیسافت ویدیو گیم‌پلی کوتاهی از بازی Assassin’s Creed Mirage را پخش کرد که باسیم را مشغول جابه‌جایی در شهر با پارکور نشان می‌دهد.

مجموعه اساسینز کرید به‌وسیله Assassin’s Creed Mirage قصد بازگشت به ریشه‌ها را دارد. این بازی از جهات گوناگون شبیه نسخه‌های قبلی مجموعه است؛ از تمرکز روی مخفی‌کاری و نبود مکانیک‌های نقش‌آفرینی گرفته تا دنیای کوچک‌تر و زمان تجربه کوتاه‌تر. پارکور یکی از عناصر کلیدی است که در این نسخه باز می‌گردد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت نگاهی اجمالی به این المان در اساسینز کرید میراژ داشته است.

شرکت Ubisoft اخیرا یک ویدیو گیم‌پلی کوتاه از Assassin’s Creed Mirage را در حساب توئیتر مجموعه اساسینز کرید به اشتراک گذاشت که برخی از مکانیک‌های پارکور بازی را به نمایش می‌گذارد. باسیم، قهرمان بازی که بسیار چابک‌تر و سریع‌تر از همتایان اخیرش به‌نظر می‌رسد، از روی سکوهایی نظیر تیرهای چوبی و طناب‌ها می‌پرد و راه خود را به سبک نسخه‌های کلاسیک سری Assassin’s Creed در اطرف شهر و بالاتر از سطح خیابان باز می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Assassin’s Creed Mirage برای انتشار در تاریخ ۱۳ مهر (۵ اکتبر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ در دسترس کاربران آیفون ۱۵ پرو نیز قرار خواهد گرفت. میراژ آزادی عمل بالایی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و ترور اهداف به روش‌های مختلف و به ترتیب دلخواه را امکان‌پذیر می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده