نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۲

نمایش گذشته شخصیت ادریس البا در تریلر سینمایی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

سی دی پراجکت رد اخیرا تریلر جدید و سینمایی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty با تمرکز روی گذشته شخصیت سلیمان رید با بازی ادریس البا منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty منتشر شده است. سی دی پراجکت رد شب گذشته در جریان Night City Wire تریلر جدید و سینمایی بسته الحاقی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را منتشر کرد که تمرکز آن روی شخصیت سلیمان رید با بازی ادریس البا است. او مامور NUSA است که در این تریلر او را در حال ترک شهر نایت سیتی مشاده می‌کنیم. در ادامه سونگ سو می ملقب به سانگبرد به سلیمان رید با دلایل و انگیزه نامشخص خیانت می‌کند و گروهی به او در قطار حمله می‌کنند.

پس از آن هفت سال بعد ما سانگبرد را در حال پرواز با فضاپیما به‌همراه رزالیند مایرز، رئیس NUSA مشاهده می‌کنیم که مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد و پرواز آن‌ها در داگ‌تاون سقوط می‌کند. در هر حال انتظار می‌رود که سلیمان رید دوباره فعال شده و او باید مایرز را نجات دهد، اما انگیزه‌های سانگبرد چیست؟ آیا او با این سقوط ارتباطی دارد؟ جواب این سوال تا عرضه بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty مشخص نخواهد شد، اما پیش از آن می‌توانید این تریلر مهیج را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. همچنین Update 2.0 بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ پیش از عرضه این بسته الحاقی و در هفته آینده منتشر خواهد شد که تغییرات زیادی را در بازی ایجاد خواهد کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده