// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱

تعطیلی دو دفتر یونیتی پس از تهدید شدن کارکنان به مرگ

شرکت یونیتی پس از تهدید شدن کارمندان به مرگ دو دفتر خود را تعطیل کرده است.

به گزارش رسانه بلومبرگ، شرکت یونیتی دو دفتر آستین تگزاس و سان فرانسیسکو کالیفرنیا را پس از یک تهدید مرگ تعطیل کرده است. در بیانیه این شرکت نرم‌افزاری آمده: «امروز از یک تهدید احتمالی نسبت به برخی دفاتر خود آگاه شدیم. ما اقدامات فوری و پیشگیرانه انجام داده‌ایم تا از سلامت کارمندان اطمینان حاصل کنیم که اولویت اصلی ما است. در امروز و فردا که اهداف بالقوه برای تهدید هستند، دفاتر را تعطیل کردیم و در روند تحقیقات با نیروهای قانونی همکاری کامل داریم».

سپس رسانه پولیگان گزارش داد به پلیس سان فرانسیسکو گفته شده یک کارمند با استفاده از شبکه‌های مجازی کارفرمای خود را تهدید کرد. گفتنی است یونیتی پس از اعلام برنامه جدید خود برای دریافت پول از سازندگان پس از هر بار نصب بازی ساخته شده با این موتور با انتقادات فراوانی روبرو شده است. این هزینه برای آثاری که حداقل آستانه درآمد را کسب کرده و حداقل تعداد نصب را پشت سر بگذارد، اعمال خواهد شد.

این خبر با خشم سازندگان یونیتی شد و این افراد هزینه مدنظر را نامناسب و نامطلوب برای بازیسازان دانسته و گفتند امکان سواستفاده هم وجود دارد. آنان می‌گویند ممکن است این هزینه باعث شود با قرار دادن بازی‌ها در تخفیفات بزرگ، باندل‌های خیریه و سرویس‌های اشتراکی مثل ایکس باکس گیم پس ضرر کنند. یونیتی هم برخی اصلاحات به این طرح اعمال کرد؛ اما برنامه اصلی همچنان پابرجا است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده