// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱

رونمایی از سه رنگ متالیک جدید دسته و کاور پلی استیشن 5

شرکت سونی سه رنگ جدید برای دوال‌سنس و کاور پلی استیشن 5 عرضه خواهد کرد که تمی متالیک دارند.

دیشب در جریان مراسم State of Play، شرکت سونی از سه رنگ جدید دوال‌سنس و کاور کنسول رونمایی کرد که روکشی متالیک دارند. این سه رنگ با نام‌های قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره‌ای استرلینگ شناخته شده و در ماه‌های آتی تحت مجموعه The Deep Earth عرضه خواهند شد. قیمت هر دسته ۷۴.۹۹ دلار بوده و این نرخ برای کاور کنسول ۵۹.۹۹ دلار خواهد بود.

دو رنگ قرمز و آبی در روز ۱۲ آبان (۳ نوامبر) منتشر می‌شوند و تاریخ عرضه رنگ نقره‌ای هم ۶ بهمن (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) است. امکان پیش خرید این محصولات از ۱۲ مهر (۴ اکتبر) فراهم خواهد شد. می‌توانید تریلر معرفی این کاورها و دسته‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

ساتوشی آئویاگی، یکی از اعضای تیم طراحی سونی درباره انتخاب این رنگ‌ها گفت: «هنگام ساخت این مجموعه جدید دوال‌سنس و کاور کنسول PS5، ما از رنگ‌های عمیق و قدرتمند موجود در اعماق زمین الهام گرفتیم. ما با افزودن یک روکش متالیک برای انتقال حس پیچیدگی، جلوه رنگ‌ها را افزایش دادیم».

لئو کاردوسو، همکار ایشان هم افزود: «قرمز آتشفشانی دارای تم قرمز درخشان است. آبی کبالت در طرف مقابل جلوه عمیقی از آبی را با نزدیکی به بنفش ارائه می‌کند. در نهایت نقره‌ای استرلینگ هم یک زیبایی کلاسیک با پیش‌زمینه کمرنگ آبی به نمایش می‌گذارد».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده