// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۱۸

اعلام تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 7 Rebirth

شرکت اسکوئر انیکس در جریان State of Play سونی اعلام کرد که بازی Final Fantasy 7 Rebirth دقیقا در چه روزی به‌دست گیمرهای پلی استیشن 5 می‌رسد.

بازی Final Fantasy VII Rebirth به‌عنوان دومین قسمت از سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی 7 در تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) روی کنسول PS5 در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. شرکت Square Enix به‌صورت رسمی این خبر را با پخش یک تریلر در جدیدترین قسمت State of Play پلی استیشن اعلام کرد.

افرادی که اصلا نمی‌خواهند تجربه‌ی بازی Final Fantasy 7 Rebirth برای‌شان اسپویل شود و درهرصورت به خرید این ویدیوگیم مطمئن هستند، شاید ترجیح بدهند که اکنون این تریلر جذاب را تماشا نکنند.

حمله کلود استرایف به سفیروث در بازی فاینال فانتزی 7 ریبرث، محصول شرکت اسکوئر انیکس برای کنسول PS5 (قسمت دوم سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی ۷)

دانلود تریلر جدید بازی فاینال فانتزی 7 ریبرث با رزولوشن Full HD 1080P

در این تریلر هم سکانس‌های داستانی جذابی را دیدیم و هم بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی را مشاهده کردیم؛ از جمله مینی‌گیم‌هایی که در بازی Final Fantasy 7 Rebirth می‌توانیم مشغول تجربه‌ی آن‌ها شویم.

اسکوئر انیکس می‌گوید که تجربه‌ی کامل فاینال فانتزی 7 ریبرث حدود ۱۰۰ ساعت زمان می‌برد. شرکت ژاپنی همچنین اعلام کرد که مجموع فروش ریمیک فاینال فانتزی ۷ از هفت میلیون نسخه فراتر رفته است.

در انتهای تریلر جدید می‌خوانیم که بازی حداقل تا قبل از ۲۹ مِی/مه سال ۲۰۲۴ میلادی (۹ خرداد ۱۴۰۳ خورشیدی) برای پلتفرمی به جز کنسول PS5 عرضه نخواهد شد. طبیعتا از آن‌جایی که بازی Final Fantasy 7 Remake انحصاری زمانی پلی استیشن بود و پس از مدتی به‌دست گیمرهای کامپیوتر هم رسید، از همان ابتدا انتظار می‌رفت که این اتفاق برای بازی Final Fantasy 7 Rebirth هم رخ دهد؛ همان‌طور که بازی Final Fantasy 16 نیز اکنون در انحصار پلی استیشن 5 است، اما شرکت Square Enix در تاریخی نامعلوم آن را برای کامپیوتر هم منتشر خواهد کرد.


منبع PlayStation
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده