نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۹

جدایی کارگردان Star Wars Jedi: Survivor از ریسپاون

استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor، به‌زودی استودیو ریسپاون اینترتینمنت را ترک خواهد کرد.

کارگردان دو نسخه اول سری Star Wars Jedi قصد دارد قبل از کامل کردن سه‌گانه، استودیو ریسپاون اینترتینمنت را ترک کند. یکی از مدیران ارتباطی الکترونیک آرتس درباره خروج این کارگردان گفت: «پس از تفکر و بررسی دقیق، استیگ آسموسن تصمیم گرفت تیم ریسپاون را ترک کند تا به‌دنبال ماجراجویی‌های دیگری برود. ما برای او آرزوی موفقیت داریم».

با وجود خروج آسموسن، کار روی بازی Star Wars Jedi: Survivor با رهبری اعضای باسابقه ریسپاون ادامه خواهد یافت. این استودیو در حال حاضر روی پورت بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان کار می‌کند و به‌طور همزمان با انتشار به‌روزرسانی برای بهبود تجربه بازی روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم برنامه دارد. تیم ریسپاون اخیرا یک به‌روزرسانی با هدف بازسازی کامل حالت ۶۰ فریم بر ثانیه بازی عرضه کرد که با نتایج کاملا خوبی همراه شد.

آسموسن قبلا در مورد آینده مجموعه Star Wars Jedi گفته بود که همواره تمایل دارد آن را به‌عنوان یک سه‌گانه ببیند. او همچنین به این نکته اشاره کرد که تیم توسعه می‌توانند موتور خود را به آنریل انجین 5 تغییر دهند. حال باتوجه‌به خروج این کارگردان، هنوز نمی‌دانیم چه تغییراتی در آینده سری رخ خواهد داد. اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، چندی پیش اعلام کرد که برای نسخه‌های جدید مجموعه Star Wars Jedi اشتیاق دارد و این شرکت ناشر رابطه فوق‌العاده‌ای با دیزنی و لوکاس‌آرتز ایجاد کرده است.

نظر شما درباره خروج کارگردان و آینده سری Star Wars Jedi چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده