نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

Alan Wake 2 طولانی‌ترین بازی تاریخ رمدی خواهد بود

سم لیک تأیید کرد که بازی Alan Wake 2 با ارائه‌ی بیش از ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی و با عبور از Control، به طولانی‌ترین بازی آن‌ها تبدیل خواهد شد.

استودیوی Remedy اعلام کرد که بازی ترسناک و سبک بقای Alan Wake 2 به طولانی‌ترین بازی ساخته شده توسط آن‌ها تبدیل خواهد شد. این بازی با ارائه ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی بازی، یک رکورد برای استودیوی سازنده بازی‌های Control و مکس پین محسوب می‌شود. سم لیک، کارگردان خلاق این بازی این جزئیات را در جدیدترین اپیزود برنامه Kinda Funny Games Daily اعلام کر و در ادامه توضیح داد که این تیم از مدت‌ها پیش تصمیم به طولانی کردن بازی‌های جدید خود گرفته است. «تاکنون Control طولانی‌ترین بازی ساخته شده‌ی ما محسوب می‌شد اما آلن ویک 2 با بیش از ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی از آن طولانی‌تر خواهد بود.»

لیک توضیح داد که توسعه‌دهندگان رمدی به‌دلیل فشاری که در بحث ارزش پولی خرید بازی‌ها از سوی برخی مصرف‌کنندگان به آن‌ها وارد شده بود، لازم دیدند تا زمان تجربه بازی‌های خود را افزایش دهند. ظاهراً برای برخی کاربران هرچه بازی طولانی تر باشد، ارزش خرید بیشتری دارد. سم لیک در ادامه اضافه کرد که یکی از راه‌های طولانی کردن تجربه بازی Alan Wake 2، افزودن به جوانب کلاسیک این سری، مثل نحوه ذخیره‌سازی بازی با آیتم‌هایی است که در بازی‌های کلاسیک Resident Evil هم داشتیم.

تحقیقات ساگا اندرسون در بازی Alan Wake 2

قبلاً هم توسعه‌دهندگان این بازی به مقیاس بزرگ آن‌ اشاره داشتند. توماس پوها، مدیر ارتباطات Remedy Entertainment درباره چرخه توسعه Alan Wake 2 توضیحاتی را در ایکس ارائه کرده و با انتشار توییت خود اعلام کرد که به‌طور متوسط حدود ۱۳۰ توسعه‌دهنده مشغول تولید الن ویک ۲ بودند و حدود ۴ سال زمان صرف توسعه این بازی ترسناک بقامحور شده است. توماس پوها خاطر نشان کرد که طول و مقیاس چرخه توسعه بازی باتوجه‌به «سطح کیفی فعلی» آن «خارق‌العاده» بوده است.

بازی Alan Wake 2 به دو کمپین داستانی مجزا تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها از دید آلن ویک، پروتاگونیست قبلی بازی و دیگری با کاراکتر جدیدی به‌نام ساگا اندرسون روایت می‌شود که یک مأمور FBI است. این بازی قرار است با کمی تأخیر عرضه شود. رمدی اینترتینمنت اظهار داشت: «اکتبر ماه شگفت‌انگیزی برای بازی‌های ویدیویی است و امیدواریم که این تأخیر فرصت مناسبی را برای همه بازیکن‌ها فراهم کند تا بتوانند از بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند».

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده