// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳

واکنش منتقدین به بازی Lies of P

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Lies of P منتشر شد و با یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب طرف هستیم.

برای علاقه‌مندان به بازی‌های سولزلایک و چالش‌برانگیز، Lies of P یک بازی مورد انتظار به حساب می‌آید که دمو آن بازخوردهای خوبی را دریافت کرد و به مخاطب نشان داد که اقتباس استودیو Round8 از پینوکیو به چه شکل خواهد بود.

یکی از اِلِمان‌های مهم گیم‌پلی، دروغ گفتن است و بر پایه دروغ گفتن یا نگفتن، می‌توانید بعضی از مأموریت‌های داستانی یا حتی داستان اصلی را هم به شکل خاص پیش ببرید. Lies of P دارای سه پایان مختلف است که باتوجه‌به تصمیم‌های شما در طول ماجراجویی‌تان می‌توانید به یکی از آن‌ها دست پیدا کنید. به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Lies of P منتشر شد و شاهد بازخوردهای خوب منتقدها به این محصول سولزلایک هستیم.

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Lies of P را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Lies of P

  • سازنده: استودیو Round8
  • ناشر: نئوویز گیمز
  • سبک: اکشن ماجراجویی و سولزلایک
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور برای کاربران معمولی و ۲۵ شهریور برای کاربرانی که نسخه دیلاکس را خریداری کرده‌اند

پوستر بازی Lies of P با حضور پینوکیو

گیم‌ اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

بزرگ‌ترین قدرت Lies of P نحوه پاداش دادن و قدرت بخشیدن به شما در هر زمینه‌ای است تا جدا از جهان ظالم ودشمنن فراموش‌نشدنی و ترسناک، بتوانید بیشتر روی داستان پیچیده عروسکی و انسانیت هیولامحور بازی سرمایه‌گذاری کنید. من مدام با خودم درگیر بودم تا خود را از Lies of P دور کنم، حتی مواقعی که من را عصبانی می‌کرد. این بازی تعادل ظریفی در سرگرم‌کننده و جالب بودن سولزلایک با چالشی که این سبک طلب می‌کند، به‌وجود آورده است. فقط به دفعات بسیار کمی لنگ می‌زند. همچنین اینکه توانسته تعادلی میان افسانه بودن داستان و ارائه چیزی بیشتر در مسیر داستان ماجراجویی پینوکیو اثر کارلو کلودی را به‌تصویر بکشد، یکی دیگر از دستاوردهای Lies of P است. فراتر از تمامی موارد ذکرشده، Lies of P از درس‌ها، هایلایت‌ها و تمامی موارد آشنایی که از نویسند‌ه‌های زیرسبک سولزلایک یاد گرفته و استفاده کرده است تا یک اثر خاص، جذاب و مهیج را خلق کند. شرکت نئوویز ستاره‌ها را هدف قرار داده است؛ همانند آن‌هایی که پینوکیو آرزویش را دارد. سازنده با دقتی شبیه به دقت ماشین‌ها به هدف زده است.

اسکرین‌رنت: ۹۰ از ۱۰۰

بخش اعظمی از بازی Lies of P به‌طور دقیق و چشم‌گیر ساخته شده است. موارد آزاردهنده کمی جلوی شما را می‌گیرد. این بازی تمامی موارد مهم [سختی ولی عادلانه بودن] گیم‌پلی سولزلایک‌ها را که مردن و زنده‌بودن بر پایه آن است، در خود جای داده است. همچنین توسط داستانی متقاعدکننده و جهانی که به‌ زیبایی هرچه تمام‌تر رندر شده، پر از شخصیت‌های خاطره‌انگیز است. Lies of P یک بازی کامل و بی‌عیب‌ونقص نیست، اما به‌طرز غافل‌گیر کننده‌ای نزدیک به آن است و شاید بهترین سناریو برای یک بازی سولزلایک باشد که می‌خواهد ادای احترامی جدی به سنگ‌بنای دوست داشتنی این سبک داشته باشد.

هابی کنسولز: ۸۵ از ۱۰۰

بااینکه بعضی اوقات خیلی این لذت را از شما می‌گیرد، ما لحظات خوبی را با Lies of P تجربه کردیم. این یک بازی خوش‌ساخت در هر زمینه‌ای است و تغییراتی که معرفی می‌کند، به خوبی فکرشده هستند؛ باوجود اینکه پیش‌گام و خیلی نوآورانه نیستند. اگر بخواهیم آن را پیشنهاد نکنیم، باید دروغ بگوییم.

پوش‌اسکوئر: ۸۰ از ۱۰۰

Lies of P این حس را القا می‌کند که سازنده چندین بار به سبک سولزلایک خنجر زده است [اشاره به تجربه بازی‌سازی سازنده در سولزلایک]. ازاین‌رو شگفت‌انگیز است که Round8 در اولین تجربه خود این محصول را به‌وجود آورده است. به‌واسطه داستانی کاملا تاریک از پینوکیو، این بازی خود را از هر محصول دیگری متمایز می‌کند. مبارزات با کیفیت این محصول را بالای سایر بازی‌های ویدیویی قرار می‌دهد و شخصی‌سازی رضایت‌بخش و وسیع سبب شده تا Lies of P به یک تجربه درجه یک برای عشاق فرام‌سافتور تبدیل شود.

وی‌جی۲۴۷: نمره ۴۰ از ۱۰۰

لحظات سرگرم کننده‌ای را می‌توان در Lies of P پیدا کرد. اکشن بازی شایسته و لایق است، اما آن صیقل خوردن و جنبش مورد نظر نسبت به سایر بازی‌های هم‌سبک خود را ندارد. فضاسازی آن می‌تواند جذاب باشد، اما پر از ساختار و زیباشناسی‌هایی است که در گذشته مشاهده کرده‌اید و هیچ چیز جدیدی ندارد. تمامی موارد آن برای شما صرفا آشنا است. من هیچ‌وقت توسط آن شگفت‌زده نشدم و مدام این سؤال را از خود می‌پرسم که نکته تمام تلاشی که در طول بازی انجام دادم، چیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده