// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸

طراح سابق کریتوس مدیر ارشد خلاقیت اپیک گیمز شد

طراح سابق کریتوس از سری God of War وظیفه مدیریت ارشد خلاقیت اپیک گیمز را برعهده گرفت.

دونالد ماسترد، مدیر ارشد خلاقیت سابق اپیک گیمز که تقریبا ۲۵ سال در این شرکت کار کرد، در پایان ماه میلادی از اپیک جدا خواهد شد. اکنون مشخص شده چارلی ون، یکی از افراد کهنه‌کار صنعت که قبلا سابقه کار در پروژه‌های مهمی مثل طراحی کریتوس از God of War نقش داشته، این وظیفه را برعهده خواهد گرفت. ایشان در توییتر نوشت از ماجراجویی جدید خود در اپیک خوشحال است و داستان پیش‌رو واقعا حماسی خواهد بود.

در صفحه لینکدین ایشان وظایف سابق او قابل مشاهده است. او مدیر توسعه بصری استودیو سانتا مونیکا بود، یکی از موسسان و رئیس توسعه بصری استودیو مارول بود و با کارگردانی در استودیو رایت گیمز، وظیفه مدیریت دپارتمان فیلم آن‌ها را برعهده داشت. همین تجارب گسترده تخصص ون در توسعه بصری و کارگردانی خلاقانه در استودیوهای خوش‌نام را نشان می‌دهد.

به‌عنوان مدیر ارشد خلاقیت جدید اپیک، او نقش مهمی در فورتنایت خواهد داشت. وی یکی از معماران کلیدی برای قرار دادن کاراکترهای مختلف از جهان‌های گوناگون مثل جنگ ستارگان، مارول، استریت فایتر، God of War و جان ویک در فورتنایت خواهد بود.

ماسترد قبلا با پخش تیزرهای متفاوت از موارد جدید این بازی، تبلیغ‌کننده فورتنایت بود و در فیلم‌هایی مثل Star Wars: The Rise of Skywalker، The Matrix Resurrections و اونجرز: اندگیم به‌عنوان شخصیت افتخاری حضور یافت. ایشان در همین هفته از جدایی خود از اپیک خبر داده بود.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده