نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳

آپدیت بزرگ بعدی State of Decay 2 برای خطرناک‌تر کردن جهان بازی

تیم آندد لبز تا چند روز دیگر، به‌روزرسانی بزرگ Curveball را برای بازی State of Decay 2 عرضه خواهد کرد.

حدود پنج سال و نیم قبل، استودیو آندد لبز بازی State of Decay 2 را عرضه کرد تا به بازیکن‌ها یک تجربه ماجراجویی زامبی‌کشی جهان-باز را ارائه دهد. بازیکن‌ها در این بازی می‌توانستند درکنار تلاش خود برای بقا، به تأسیس پایگاه و گردآوری جامعه‌ای از بازماندگان بپردازند. حال به نظر می‌رسد تیم سازنده همچنان قصد پشتیبانی از بازی را دارد و به‌روزرسانی بزرگ دیگری را برای آن آماده کرده است.

طبق اطلاعات رسمی، به‌روزرسانی Curveball در تاریخ ۲۷ شهریور (۱۸ سپتامبر) امسال برای State of Decay 2 منتشر می‌شود. این به‌روزرسانی که از ماه ژوئیه مورد تست و بررسی قرار گرفته است، در هفته آینده به‌صورت جهانی عرضه می‌شود تا تجربه بازی را با چند تغییر و گسترش همراه کند. همان‌طور که در پست وبلاگ آندد لبز در ماه ژوئیه بیان شد، به‌روزرسانی Curveballs دنیای پساآخرالزمانی State of Decay 2 را آشفته‌تر و خطرناک‌تر از قبل خواهد کرد.

در به‌روزرسانی Curveball بازیکن‌ها با انواع رویدادهای تصادفی رو‌به‌رو خواهند شد که گاهی اوقات می‌توانند چالش‌برانگیز باشند. از طرف دیگر هر رویداد تصادفی می‌تواند پاداش‌های ارزشمندی را به همراه داشته باشد. بنابراین بازیکنانی که رویداد را نادیده نگیرند و چالش آن را به اتمام رسانند، با انواع پاداش رو‌به‌رو خواهند شد. بااین‌حال نمی‌توان پیش از قرار گرفتن در معرض هر چالش، از میزان دشواری آن باخبر شد. رویدادها شامل سه دسته اصلی، فرعی و تکراری می‌شوند. هر رویداد تصادفی می‌تواند تغییرات مختلفی را در شرایط بازیکن، پایگاه، افراد داخل پایگاه و رفتار زامبی‌ها ایجاد کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره به‌روزرسانی جدید بازی State of Decay 2 را با ما در میان بگذارید.


منبع Insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده