نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر زمان عرضه بازی Mortal Kombat 1 با مبارزات خونین

استودیو ندررلم تریلر زمان عرضه بازی Mortal Kombat 1 را پخش کرد که برخی از مبارزات خونین و کات‌سین‌های حماسی را به نمایش می‌گذارد.

نظر به اینکه کمتر از یک هفته به انتشار بازی Mortal Kombat 1 باقی مانده است، استودیو NetherRealm اخیرا جزئیات بیشتری از این ریبوت را منتشر کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ندررلم تریلر زمان عرضه مورتال کامبت ۱ را پخش کرد تا گیمرها بدانند که باید انتظار چه مواردی را داشته باشند. این تریلر ترکیبی از مبارزات خونین و میان‌پرده‌های حماسی است و شما می‌توانید آن را در کانال یوتیوب مورتال کامبت تماشا کنید.

بازی Mortal Kombat 1 یک دنباله برای بازی Mortal Kombat 11 به‌حساب می‌آید که در آوریل ۲۰۱۹ روانه بازار شد. وقایع این بازی مبارزه‌ای مورد انتظار در جهان کاملا جدیدی رخ می‌دهد که توسط لیو کانگ، خدای ابدی آتش ساخته شده است. در بازی مورتال کامبت ۱ با چهره‌های آشنایی دیدار خواهید کرد که با پیشینه داستانی و انگیزه‌های متفاوتی پا به میادین مبارزه می‌گذارند؛ به‌عنوان مثال کاراکترهای ساب-زیرو و اسکورپیون اکنون با یکدیگر برادر هستند.

استودیو ندررلم از بازی Mortal Kombat 1 به‌عنوان «سرآغاز روایی» مجموعه یاد می‌کند. این بازی در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود. با خریداری نسخه‌های Premium و Kollector نیز می‌توان ۴ روز زودتر به تجربه بازی پرداخت. ندررلم اخیرا با به‌روزرسانی صفحه استیم بازی نشان داد که نسخه کامپیوتر MK1 از قفل دنوو استفاده می‌کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده